برسی مانیتور و رکوردر ۵ اینچی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Video Assist 3G-SDI/HDMI

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی مانیتور و رکوردر ۵ اینچی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Video Assist 3G-SDI/HDMI

مانیتور و رکوردر ۵ اینچی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Video Assist 3G-SDI/HDMI

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

مانیتور و رکوردر ۵ اینچی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Video Assist 3G-SDI/HDMI

مشاهده و خرید Black Magic Video Assist 3G-SDI/HDMI Recorder/Monitor

ضبط و مانیتور Black Magic Video Assist 3G-SDI/HDMI مانیتورینگ تصویر بهتر و ضبط حرفه ای تری را به دوربین شما اضافه می کند. این ضبط دارای صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 و روشنایی 300 نیت می باشد. این محصول دارای ورودی های 3G-SDI و HDMI است که امکان فیلم برداری با دوربین های حرفه ای و سایر دوربین ها را فراهم می کند. با استفاده از این مانیتور می توانید ویدیوها را با وضوح 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه با صدای 10 بیتی 4:2:2 و 24 بیتی 48 کیلوهرتز تماشا و ضبط کنید. با به روز رسانی سیستم عامل 3.3.1، امکان استفاده از پورت USB Type-C برای خروجی تصویر برای کاربران این محصول فعال می شود و امکان استفاده از دوربین به عنوان وب کم را فراهم می کند.

این ضبط دارای درگاه کارت حافظه SDXC/SDHC با استاندارد UHS-I می باشد. برای ضبط فایل های ویدئویی در این ضبط کننده از کدک های استاندارد Apple ProRes (HQ، 422، LT یا Proxy) و Avid DNxHD استفاده می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مانیتور و رکوردر ۵ اینچی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Video Assist 3G-SDI/HDMI" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مانیتور و رکوردر ۵ اینچی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Video Assist 3G-SDI/HDMI"، کلیک کنید.