برسی دوربین گیمبال DJI مدل اسمو پاکت ۳ | Osmo Pocket 3

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین گیمبال DJI مدل اسمو پاکت ۳ | Osmo Pocket 3

دوربین گیمبال DJI مدل اسمو پاکت ۳ | Osmo Pocket 3

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین گیمبال DJI مدل اسمو پاکت ۳ | Osmo Pocket 3

گیمبال دوربین Osmo Pocket 3 را ببینید و بخرید

گیمبال دوربین Osmo Pocket 3 ضبط ویدیو و نظارت تصویری آسان و بدون لرزش را بر روی یک صفحه نمایش لمسی 2 اینچی امکان پذیر می کند. این گیمبال مجهز به دوربین عملکرد بسیار ایده آلی را هنگام عکاسی در موقعیت های پویا ارائه می دهد. Osmo Pocket 3 می تواند برای ثبت صحنه های ورزشی یا حتی ثبت خاطرات خانوادگی با کیفیت بالا استفاده شود. Osmo Mobile 3 دارای یک اسلات کارت حافظه microSD برای حافظه داخلی و یک باتری قابل شارژ است که 166 دقیقه دوام می آورد. این محصول از وای فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می کند.

به لطف فناوری ActiveTrack 6.0، شما و دوستانتان هنگام عکاسی با Osmo Pocket 3 در کادر می مانید، علاوه بر این، سیستم ردیابی اشیا این محصول با استفاده از الگوریتم های حاوی برش های طلایی، کادربندی بسیار زیبایی را ارائه می دهد. Osmo Pocket 3 قادر است حتی در محیط های شلوغ و پر سر و صدا مانند کنسرت ها، نویز محیط را کاهش دهد و روی منبع اصلی صدا تمرکز کند.

حالت فیلم تایم لپس به کاربران اجازه می دهد ساعت ها را به ثانیه تبدیل کنند. حالت Hyperlapse حس سفر در زمان را به کاربران Osmo Pocket 3 منتقل می کند هنگام عکاسی از یک پروانه در حال پرواز یا راه رفتن، می توانید تمام لحظات را در حرکت آهسته با وضوح 4K و 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

اپلیکیشن DJI Mimo امکان نظارت بر تصاویر گرفته شده توسط Osmo Pocket 3 و کنترل دوربین با دستگاه های اندروید و iOS را فراهم می کند. به لطف پشتیبانی از Wi-Fi و بلوتوث این دستگاه، می‌توانید فایل‌ها را به‌صورت بی‌سیم انتقال، ویرایش یا پخش جریانی آنلاین انجام دهید.

با توجه به تغییرات ایجاد شده در باتری و سیستم شارژ این دستگاه، باتری Osmo Pocket 3 در 16 دقیقه تا 80 درصد شارژ می شود. علاوه بر این، عمر باتری این محصول در زمان عکاسی با وضوح 1080p و 24 فریم بر ثانیه بیش از 2.5 ساعت است، لازم به ذکر است که این زمان در هنگام vlogging با Osmo Pocket 3 افزایش می یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین گیمبال DJI مدل اسمو پاکت ۳ | Osmo Pocket 3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین گیمبال DJI مدل اسمو پاکت ۳ | Osmo Pocket 3"، کلیک کنید.