برسی کنسول استریمینگ رودکس مدل RODE X Streamer X

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کنسول استریمینگ رودکس مدل RODE X Streamer X

کنسول استریمینگ رودکس مدل RODE X Streamer X

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کنسول استریمینگ رودکس مدل RODE X Streamer X

کنسول استریم Rode X Streamer X را مشاهده و خریداری کنید

رابط صوتی و کارت ضبط Rode X Streamer X می تواند به عنوان تمام ابزارهایی که برای پخش آنلاین نیاز دارید ارائه شود. در این محصول یک رابط صوتی حرفه ای و یک کارت فیلم برداری با هم ادغام شده اند و می توان از آنها برای پخش زنده با کیفیت استودیویی استفاده کرد. این محصول مجهز به پورت ورودی بسیار کم نویز و پیش تقویت کننده انقلاب با بهره بالا با قابلیت فانتوم پاور و پردازنده صوتی داخلی APHEX می باشد. داشتن این ویژگی ها امکان دریافت صدای باکیفیت در استریم های آنلاین را فراهم کرد. Rodex Streamer X همچنین مجهز به گیرنده بی سیم سازگار با تمام میکروفون ها و فرستنده های Rodex Series IV است.

این محصول مجهز به HDMI I/O با قابلیت پخش ویدئو 4K30p و 2k60p است و خروجی عبور 2K120p و 4K60p نیز با این کنسول استریم در اختیار کاربران قرار گرفته است. دو پورت USB-C مجزا در Streamer X موجود است که امکان اتصال همزمان به دو رایانه را فراهم می کند و چهار پد SMART قابل تنظیم امکان پخش صدا، جلوه های صوتی و سایر دستورات را در جریان پخش آنلاین فراهم می کند. اگر می خواهید قابلیت های این محصول را افزایش دهید، می توان از آن به همراه تمامی نرم افزارهای RODE از جمله UNIFY، RODE Central و RODE Connect استفاده کرد.

پورت های ورودی و خروجی کارآمد

  • علیرغم اندازه جمع و جور آن، کنسول جریان Streamer X دارای پورت های کارآمدی است که می تواند اکثر موقعیت های پخش زنده را مدیریت کند.
  • XLR و درگاه جک 1/4 اینچی با پیش تقویت کننده Revolution و فانتوم پاور 48 ولت
  • دو پورت هدفون 1/4 اینچی و 3.5 میلی متری
  • ورودی و خروجی HDMI از یک پورت برای پخش و خروجی 4K عبور می کند
  • دو پورت USB-C برای اتصال دو کامپیوتر
  • پورت USB-C برای انتقال نیرو
  • درگاه قفل کنزینگتون برای ایمن کردن دستگاه هنگام استفاده در خارج از منزل

رابط کاربری بصری

رابط کاربری این کنسول استریم ساده اما بسیار کاربردی است. این دستگاه مجهز به دکمه ها و دستگیره های رنگارنگ می باشد. دو دکمه اصلی روی دستگاه وجود دارد که به شما امکان می دهد سطح صدای ورودی و خروجی هدفون را کنترل کنید. پدهای رنگی SMART به شما این امکان را می دهد که صدای مورد نظر را بدون معطلی پخش کنید، جلوه های صوتی را اعمال کنید، همچنین می توانید از دو دکمه چپ و راست زیر این پدها برای استفاده از بانک های مختلف صدا استفاده کنید. از طریق دو دکمه میکروفون و ویدیوی دستگاه، می‌توانید صدا و تصویر را نیز متصل کرده و بی‌صدا کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کنسول استریمینگ رودکس مدل RODE X Streamer X" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کنسول استریمینگ رودکس مدل RODE X Streamer X"، کلیک کنید.