برسی X-Rite ColorChecker Passport Video

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی X-Rite ColorChecker Passport Video

X-Rite ColorChecker Passport Video

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

X-Rite ColorChecker Passport Video

Color Checker Video محصولی از شرکت معروف آمریکایی X-Rite است که به فیلمبرداران اجازه می دهد تا رنگ های دوربین خود را کالیبره کنند، تراز سفیدی را به خوبی تنظیم کنند و رنگ ها را با دقت بالا و همانطور که در دنیای واقعی به نظر می رسد ثبت می کنند، تنظیم کنند. این دستگاه با استفاده از انواع دوربین ها ضبط و عکس برداری رنگی را با دقت بالایی ارائه می کند و نتایج را می توان به راحتی در نرم افزارهای پردازش RAW مانند فتوشاپ و لایت روم پیاده سازی کرد. ColorChecker Video دارای 48 نقطه رنگی است که توسط مهندسان متخصص X-Rite طراحی شده است. این کالرچکر در اندازه پاسپورت طراحی شده است و به راحتی در موقعیت های مختلف حمل می شود. ColorChecker Video دارای چهار صفحه خاکستری مختلف برای تنظیم نوردهی، کالیبره کردن نوردهی و تنظیم فوکوس و همچنین اطمینان از کالیبره بودن حلقه فوکوس لنز است. صفحه نمایش تراز سفیدی این کنترل کننده رنگ به شما این امکان را می دهد که با بالاترین دقت رنگ در محیط هایی با کیفیت نور و دمای رنگ متفاوت عکس بگیرید.

موضوع:

هر برند یا مدل دوربین دارای سنسور متفاوتی است که رنگ ها را به روش های مختلف ضبط می کند. این حسگرها مانند چشمان ما نمی بینند و سازندگان دوربین در ارائه رنگ ها و تصاویر طبیعی با مشکلات زیادی روبرو هستند. به همین دلیل یک صحنه در دوربین های مختلف با تفاوت رنگ قابل مشاهده ثبت می شود. این مشکل در عکاسی و عکاسی بسیار حائز اهمیت است، به خصوص در زمینه عکاسی صنعتی یا تبلیغاتی که محصول باید دقیقاً با همان رنگ و با نورپردازی مطلوب ثبت شود.

پاسخ:

کنترل رنگ و ترتیب به یک دستگاه مرجع نیاز دارد. در صورت استفاده از چنین مرجعی در هنگام عکاسی و فیلمبرداری، ثبات و دقت رنگ تضمین می شود. یک نمایه خاص مانند بررسی رنگ که رنگ های خاص را با دقت بالا نشان می دهد، باعث می شود رنگ ها بهتر و دقیق تر نمایش داده شوند.

ویژگی:

با استفاده از این ابزار، هنگام باز کردن عکس ها در رایانه، می توان فرآیند آزمون و خطای تنظیم رنگ ها را به راحتی حذف کرد. این دستگاه یک مرجع رنگ عالی برای ثبات و دقت رنگ است. با این دستگاه می توانید کالیبراسیون دقیق دوربین را انجام دهید و تعادل رنگ سفید را در دوربین با دقت بالایی تنظیم کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی X-Rite ColorChecker Passport Video" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی X-Rite ColorChecker Passport Video"، کلیک کنید.