آموزش مهارت فنی و حرفه ای ۲ میلیون نفر برای ورود به بازار کار

آموزش مهارت فنی و حرفه ای ۲ میلیون نفر برای ورود به بازار کار

معاون حوزه پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: بیش از ۲ میلیون نفر از طریق برنامه‌های آموزشی، مهارت‌های جدید جهت ورود به بازار کار را آموزش دیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم وفناوری فیچینو، امروز سومین جشنواره ملی مهارت با شعار مهارت، پل کارآفرینی و اشتغال پایدار، با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و جمعی از نمایندگان مجلس در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما  برگزاری شد.

در این همایش علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گفت: در حال حاضر با توجه به نیاز بخش های تولیدی و صنعتی و خدماتی بیش از ۷۰ درصد کارفرمایان به دنبال استخدام افراد دارای مهارت هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود:  بیش از ۲ میلیون نفر از طریق برنامه‌های آموزشی  مهارت‌های جدید جهت ورود به بازار کار کسب کرده اند.

شهریور با تاکید بر اینکه خیرین بخش بنگاه‌های اقتصادی با سرمایه گذاری حدود ۱۴۰ میلیارد تومان نقدی و غیر نقدی در پروژه‌های مهارت شرکت داشتند، گفت: در حال حاصر و بر اساس برنامه‌ریزی ها ۴ هزار و ۱۰۰ مرکز آموزش مهارت بنگاه‌های اقتصادی به تقویت مهارت‌های نیرو‌های انسانی فعالیت دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش مهارت فنی و حرفه ای ۲ میلیون نفر برای ورود به بازار کار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش مهارت فنی و حرفه ای ۲ میلیون نفر برای ورود به بازار کار"، کلیک کنید.