مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره «راه زندگی» در کتابخانه عمومی امام خمینی رودان افتتاح شد

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره «راه زندگی» در کتابخانه عمومی امام خمینی رودان افتتاح شد

به گزارش فیچینو، «مهدی داوری»، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بیان داشت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و نیز استقرار خدمات روان شناختی، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و نهاد کتابخانه های عمومی کشور منعقد شده است. افتتاح این مرکز در رودان، فرصت بسیار خوبی برای خانواده های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر مراجعان فراهم می کند تا مهارت زندگی در خانواده ها تقویت گردد.

«مهرداد تاجیک »، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودان ابراز داشت:با راه اندازی پایگاه روانشناسی و مشاوره می توان به جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد و عموم مراجعان خدمات بسیار ارزشمند انجام داد.
 

وی ادامه داد: امیدواریم جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و عموم مراجعان ، بتوانند از خدمات این مرکز بهرمند شوند.

در پایان مقرر شد«نفیسه سالاری »، کارشناس مشاور خانواده با حضور در کتابخانه عمومی امام خمینی به ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره بپردازد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره «راه زندگی» در کتابخانه عمومی امام خمینی رودان افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره «راه زندگی» در کتابخانه عمومی امام خمینی رودان افتتاح شد"، کلیک کنید.