برسی نمایشگر ۵.۵ اینچی لمسی 4K گودوکس مدل Godox GM6S

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی نمایشگر ۵.۵ اینچی لمسی 4K گودوکس مدل Godox GM6S

نمایشگر ۵.۵ اینچی لمسی 4K گودوکس مدل Godox GM6S

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

نمایشگر ۵.۵ اینچی لمسی 4K گودوکس مدل Godox GM6S

نمایشگر Godox GM6S را بررسی کرده و بخرید

مانیتور گودوکس GM6S یک مانیتور سبک و جمع و جور با حداکثر روشنایی 1200 نیت است. ورودی و خروجی HDMI این نمایشگر از ویدئوهای DCI و UHD 4K پشتیبانی می کند. قابلیت کنترل دوربین از روی صفحه نمایش نیز در اختیار کاربر قرار دارد و برای این منظور یک کابل در مجموعه محصول گنجانده شده است. همچنین یک پورت 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون و نظارت بر صدا در حین کار نمایشگر وجود دارد. قابلیت استفاده از 25 دسته سه بعدی قابل بارگذاری از طریق کارت حافظه SD از دیگر ویژگی های این نمایشگر است.

این نمایشگر را می توان از باتری سری L، برق شهری یا پورت USB Type-C تغذیه کرد. این نمایشگر دارای خروجی 7.8 ولت DC نیز می باشد که می توان از آن برای تغذیه لوازم جانبی استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نمایشگر ۵.۵ اینچی لمسی 4K گودوکس مدل Godox GM6S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نمایشگر ۵.۵ اینچی لمسی 4K گودوکس مدل Godox GM6S"، کلیک کنید.