برسی گیمبال DJI مدل RS 3 کومبو

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی گیمبال DJI مدل RS 3 کومبو

گیمبال DJI مدل RS 3 کومبو

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

گیمبال DJI مدل RS 3 کومبو

گیمبال RS 3 را مشاهده و خریداری کنید

گیمبال DJI RS 3 نمونه ای بازطراحی شده از نسخه قبلی خود است که وزن سبک تر و اندازه کوچک تری نسبت به گیمبال RSC 2 دارد. این گیمبال تنها 1.27 کیلوگرم وزن دارد، اما می تواند دوربین های تا وزن 3 کیلوگرم را پشتیبانی کند. به عبارت دیگر، قدرت گیمبال RS 3 به قدری قوی است که می تواند از دوربین هایی مانند a7S III سونی یا R5 کانن با لنز 24-70 پشتیبانی کند. با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش بزرگ، پیچ تنظیم دوربین جدید و لرزشگیر قوی تر، گیمبال RS 3 می تواند برای همه فیلمبرداران ضروری باشد.

صفحه انتشار سریع

گیمبال RS 3 دارای یک صفحه دولایه آزاد کننده سریع است. این صفحه آزاد کننده سریع عملکرد گیمبال را افزایش می دهد و در هنگام استفاده از آن، پس از تعویض باتری و کارت حافظه، نیازی به بالانس مجدد دوربین گیمبال نیست.

قفل اکسل اتوماتیک

هنگامی که گیمبال خاموش است، می توان آن را با فشار دادن دکمه پاور بازیابی کرد. همچنین با یک بار فشار دادن دکمه پاور، محورها به صورت خودکار قفل می شوند.

کنترل بی سیم شاتر

به لطف وجود بلوتوث Dual-Mode در گیمبال RS 3، می توانید شاتر را به صورت بی سیم کنترل کنید که هم سرعت کار را افزایش می دهد و هم استفاده از گیمبال را آسان می کند. هنگامی که دوربین و گیمبال را از طریق بلوتوث به یکدیگر معرفی کردید، می توانید با استفاده از دکمه شروع به فیلمبرداری از گیمبال کنید. همچنین لازم به ذکر است که پس از انجام عملیات شناسایی اولیه، دوربین در حافظه گیمبال باقی می ماند و دفعه بعد که از آن استفاده می شود به صورت خودکار همگام سازی می شود.

قابلیت های کنترل گیمبال

  • با پیچ تنظیم جدید که بر روی محور شیب این گیمبال قرار داده شده است، می توان موقعیت دوربین را به سمت عقب یا جلو در عرض یک میلی متر تنظیم کرد. با این حال، تعادل دوربین روی گیمبال هنگام تعویض لنز آسان‌تر شده است.
  • بسیاری از قطعات به کار رفته در این گیمبال دارای روکش تفلون هستند که مقاومت بالایی در برابر اصطکاک ایجاد می کند. از دیگر مزایای روکش تفلون روی این گیمبال، باید به نرم‌تر شدن عملکرد بالانس دوربین روی گیمبال، حتی در هنگام نصب دوربین‌های سنگین اشاره کرد.
  • صفحه گیمبال جلویی به کاربر اجازه می دهد تا زوم و فوکوس را کنترل کند. همچنین می توان از آن برای کنترل حرکات شاتر، دیافراگم، ISO یا گیمبال استفاده کرد.

الگوریتم های تثبیت کننده تصویر RS نسل سوم

گیمبال RS 3 با استفاده از نسل سوم الگوریتم های تثبیت کننده تصویر پیشرفته، 20 درصد پایداری بیشتری نسبت به گیمبال RSC 2 ارائه می کند.

حالت SuperSmooth

با فعال کردن حالت SuperSmooth، گشتاور موتورها افزایش می‌یابد و در نتیجه می‌توانید عکاسی بسیار پایدارتر و نرم‌تری را حتی در هنگام عکاسی از سوژه‌هایی که با سرعت بالا حرکت می‌کنند یا لنزهایی با فاصله کانونی حدود 100 میلی‌متر تجربه کنید.

صفحه نمایش لمسی 1.8 اینچی

در مقایسه با صفحه نمایش سیاه و سفید گیمبال RSC 2، گیمبال RS 3 دارای صفحه نمایش رنگی 1.8 اینچی است که 80 درصد بزرگتر است. این نمایشگر اکثر تنظیمات برنامه Ronin را پشتیبانی می کند و استفاده از آن کنترل بصری و دقیق کاربر را فراهم می کند.

مانیتورینگ تصویر در گوشی های هوشمند

گیمبال RS 3 با فرستنده تصویر Ronin سازگار است که به شما امکان می دهد تصاویر را به صورت بی سیم با وضوح 1080p و 30 فریم بر ثانیه در گوشی های هوشمند مشاهده کنید و گیمبال را کنترل کنید.

ویژگی های هوشمند

گیمبال RS 3 دارای قابلیت‌های حرکتی هوشمند مانند زوم عروسک، ردیابی حرکت، ردیابی اشیا، تونل زمان و پان است.

موتور فوکوس

موتور فوکوس جدید DJI سه برابر گشتاور بیشتر (تا 1 نیوتن بر متر) و 50 درصد صدای کمتری نسبت به نسل قبلی دارد. با این موتور فوکوس می توان فوکوس را بسیار روان تنظیم کرد و به دلیل نویز بسیار کمتر، خروجی صدای فیلم ها نیز کیفیت بالاتری خواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی های اصلی این موتور فوکوس نصب و حذف سریع و آسان آن است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال DJI مدل RS 3 کومبو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال DJI مدل RS 3 کومبو"، کلیک کنید.