مردم استان سمنان مشارکت ۵۵.۶۴ درصدی را رقم زدند – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

مردم استان سمنان مشارکت ۵۵.۶۴ درصدی را رقم زدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فیچینو ضمن اشاره به اینکه ۲۹۷ هزار و ۴۵۶ نفر از واجدین شرایط رأی دادن در این استان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند، افزود: مردم استان مشارکت ۵۵.۶۴ درصدی را رقم زدند.

وی ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر مردم استان سمنان را واجد شرایط رأی دادن اعلام کرد و افزود: ۶۹۱ شعبه آرا مردم را اخذ کردند.

مقام عالی دولت در استان سمنان تعداد رأی اولی‌های استان را ۲۳ هزار و ۵۸۷ نفر اعلام کرد و گفت: در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که هشتم تیر برگزار شد، ۲۶۲ هزار و ۲۸۴ نفر معادل ۴۹.۱۱ درصد افراد واجد شرایط رأی دادن این استان مشارکت کردند.

هاشمی تصریح کرد: از مجموع واجدان شرایط رأی دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان ۲۷۰ هزار و ۲۴۸ نفر آقا و ۲۶۳ هزار و ۷۷۸ نفر خانم بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم استان سمنان مشارکت ۵۵.۶۴ درصدی را رقم زدند – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم استان سمنان مشارکت ۵۵.۶۴ درصدی را رقم زدند – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.