۷۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اردکان ‏توقیف شد – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

۷۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اردکان ‏توقیف شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری فیچینو به نقل از پایگاه خبری پلیس، شهرام طولابی نژاد بیان کرد: برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی همواره در سرلوحه کار پلیس قرار داشته و در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با رانندگان خودرو و راکبین موتورسیکلت برهم زننده سلب آسایش و آرامش شهروندان به ویژه در امن سازی تفرجگاه‌ها به مدت یک هفته در دستور کار مأموران یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.

وی با ارزیابی مثبت اجرای این طرح در شهرستان اردکان گفت: مأموران در اجرای این طرح، ۱۸ دستگاه خودرو و ۵۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان، سرعت غیرمجاز، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و مخدوش بودن پلاک را عمده تخلف رانندگان و راکبان وسایل نقلیه توقیفی عنوان و تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی از اولویت‌های کاری پلیس است و شهروندان هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و فعالیت‌های مجرمانه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۷۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اردکان ‏توقیف شد – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۷۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اردکان ‏توقیف شد – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.