قیمت سکه و طلا درجا زد

قیمت سکه و طلا درجا زد

هر سکه تمام طرح جدید امروز یکشنبه 20 خرداد 1403، در بازار طلای تهران با 50 هزار تومان کاهش نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته به قیمت 40 میلیون و 555 هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری فیچینو، قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یکشنبه (20 خرداد) در بازار طلای تهران نسبت به روزکاری گذشته، 50 هزار تومان کاهش یافت و به قیمت 40 میلیون و 555 هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش 100 هزار تومانی نسبت به قیمت روز کاری گذشته، 37 میلیون و 630 هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون تغییر قیمت، 23 میلیون و 200 تومان قیمت خورد؛ همچنین ربع سکه نیز 15 میلیون تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته، شش میلیون و 900 هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای 18 عیار امروز در بازار طلای تهران در مقایسه با روز گذشته بدون تغییر قیمت، سه میلیون و 333 هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازار های جهانی با بدون تغییر قیمت، 2 هزار و 294 دلار بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت سکه و طلا درجا زد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت سکه و طلا درجا زد"، کلیک کنید.