رزمایش دریایی مشترک آمریکا و کره جنوبی

رزمایش دریایی مشترک آمریکا و کره جنوبی

آمریکا و کره جنوبی رزمایش های مشترک گذر از رودخانه در مقیاس بزرگ برگزار کردند.

ه گزارش فیچینو، ارتش ایالات متحده و کره جنوبی در حال برگزاری رزمایش هایی بزرگ برای عبور از رودخانه هستند تا توانایی های عملیاتی خود را در این زمینه تقویت کنند.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از نیروهای مسلح کره جنوبی گزارش داد این رزمایش از دوشنبه تا جمعه ادامه دارد و در رودخانه نامهان در شهر یوجو، تقریباً 39 مایلی جنوب شرقی سیول و 71.4 مایلی مرز با کره شمالی آغاز شده است.

در این رزمایش 590 سرباز، 243 خودرو و هواپیما، ازجمله تانک های K1A2، خودروهای زرهی K808 و هلیکوپترهای H-47D شرکت دارند.

در جریان این رزمایش، نیروهای آمریکایی و کره جنوبی یک پل پانتونی (پل موقت نظامی) 918 فوتی را در طول سه ساعت ساختند که به خودروها اجازه می داد از رودخانه عبور کنند و به مقصد تمرین برسند.

کره جنوبی در ماه مه نیز رزمایش سه روزه مهمی را برای تمرین دفاع از جزایر خود در دریای زرد در نزدیکی مرز این کشور با کره شمالی برگزار کرد که برای اولین بار در هفت سال گذشته شامل عملیات تیراندازی و فرود همزمان بود.

توافقنامه نظامی بین دو کره در سال 2018 برگزاری مانورهای میدانی در سطح هنگ یا مانورهای یگان های بزرگ تر در نزدیکی مرز را ممنوع کرد، اما هر دو پایتخت سیول و پیونگ یانگ تمرین های خود را در مناطق مورد مناقشه دریای زرد پس از فروپاشی این توافق در سال 2023 از سر گرفتند.

پایان خبر فیچینو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رزمایش دریایی مشترک آمریکا و کره جنوبی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رزمایش دریایی مشترک آمریکا و کره جنوبی"، کلیک کنید.