برپایی ایستگاه های صلواتی در ورودی شهر دهگلان – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام میثم موسوی در گفت وگو با خبرنگار فیچینو با تسلیت شهادت شهدای خدمت، سالگرد ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در راستای پذیرایی از مسافران شهر دهگلان اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی این شهر کردند.

برپایی ایستگاه های صلواتی در ورودی شهر دهگلان

وی افزود: این ایستگاه صلواتی با عنوان شهدای خدمت به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد برپا شد

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در شهر دهگلان با حضور عموم مردم و برگزاری محافل قرآنی در هییات و کانون ها و مراکز قرآنی از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در این ایام بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلانی ادآور شد: برگزاری برنامه های مختلف در روزهای 14 و 15 خرداد زمینه آشنایی نسل جوان با وقایع این روزها را فراهم می آورد.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: باید ویژگی های امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای مردم بویژه نسل جوان و نوجوان امروز بازگو شود.

برپایی ایستگاه های صلواتی در ورودی شهر دهگلان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی ایستگاه های صلواتی در ورودی شهر دهگلان – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی ایستگاه های صلواتی در ورودی شهر دهگلان – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.