متقاضیان خرید طلا بخوانند/ زمان و جزییات سی ویکمین حراج شمش طلا مبادله ای

متقاضیان خرید طلا بخوانند/ زمان و جزئیات سی‌ویکمین حراج شمش طلا مبادله‌ای

به گزارش فیچینو،اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله گفت: از ابتدای عرضه شمش طلا در مرکز مبادله تاکنون سی حراج حضوری در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شده است.

فیچینو در خبری نوشت:این مقام مسیول در ادامه اظهار کرد: در مجموع این سی جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله حدود 4.6 تن شمش معامله شده است و ارزش ریالی این معاملات حدود 20 هزار میلیارد تومان بوده است.

زمان و جزییات سی ویکمین حراج شمش طلا

او همچنین اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده یعنی 20 خردادماه جلسه سی و یک حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله خواهد بود که جزییات و اطلاعیه آن جهت اطلاع رسانی منتشر خواهد شد.

گفتنی است، عرضه کنندگان شمش طلا در مرکز مبادله ایران، واردکنندگان شمش طلا و تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و متقاضیان این تالار هم شامل تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا، فروشندگان عمده شمش طلا، خرده فروشان طلای آب شده و بانک های عامل با تایید بانک مرکزی هستند

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متقاضیان خرید طلا بخوانند/ زمان و جزییات سی ویکمین حراج شمش طلا مبادله ای" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متقاضیان خرید طلا بخوانند/ زمان و جزییات سی ویکمین حراج شمش طلا مبادله ای"، کلیک کنید.