سازمان ملل به احترام رییس جمهور شهید ایران مراسم یادبود برگزار می کند

سازمان ملل به احترام رئیس‌جمهور شهید ایران مراسم یادبود برگزار می‌کند

به گزارش فیچینو دنیس فرانسیس، رییس مجمع عمومی سازمان ملل در بیانیه ای که در پنل او در وبگاه سازمان ملل منتشر شده است، از برگزاری مراسم یادبودی در مجمع عمومی به احترام آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور شهید ایران خبر داد.

به نقل از فیچینو فرانسیس در این بیانیه اعلام کرد که این مراسم 30 ماه مه ساعت 10 به وقت محلی و در تالار اصلی مجمع عمومی سازمان ملل برگزار می شود.

رییس جمهور ایران، روز یک شنبه، برای افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و بالگرد حامل او در مسیر بازگشت به تبریز در « جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. در پی این حادثه، رییس جمهور و وزیر خارجه ایران به شهادت رسیدند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سازمان ملل به احترام رییس جمهور شهید ایران مراسم یادبود برگزار می کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سازمان ملل به احترام رییس جمهور شهید ایران مراسم یادبود برگزار می کند"، کلیک کنید.