اشتغال و تولید اهرم های مبارزه اقتصادی است

اشتغال و تولید اهرم‌های مبارزه اقتصادی است

رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان تاکید کرد: اشتغال و تولید به عنوان اهرم هایی در مبارزه اقتصادی بوده و برگزاری رویداد صدرا بیانگر این موضوع است.

محمدرضا یمقانی رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری فیچینو با بیان نقش دانشگاه در تحقق شعار سال اظهار داشت: دانشگاه به عنوان یکی از فعال ترین اقشار مردم در صحنه علم می درخشد و می تواند کمک زیادی به ساخت و تولید محصولات و فناوری ها و گسترش شرکت های دانش بنیان کرده و در نتیجه به رفع تحریم ها و افزایش تولید کمک کند.

وی افزود: دانشگاه می تواند با فعالیت علمی و فناورانه موجب تولید باکیفیت و کمیت بالاتر شود و دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن استادان هییت علمی در این امر مهم اثرگذار است.

رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی متذکر شد: اشتغال و تولید به عنوان اهرم هایی در مبارزه اقتصادی بوده و برگزاری رویداد صدرا بیانگر این موضوع است.

یمقانی ضمن برشمردن مزایای رویداد صدرا عنوان کرد: این رویداد به همراه طرح پویش به دانشجویان کمک می کند تا به صورت کارآموز در نیسمال های مختلف در شرکت ها، واحد های اقتصادی و بنگاه های مربوط مشغول به کار شوند و در صورت دیدن آموزش های متناسب و مرتبط جذب آنها شوند، به این ترتیب یکی از مشکلات کشور که بیکاری فارغ التحصیلان و دانشجویان است مرتفع می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اشتغال و تولید اهرم های مبارزه اقتصادی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اشتغال و تولید اهرم های مبارزه اقتصادی است"، کلیک کنید.