سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم ؟

یک غذای دارویی فوق العاده است؛ چند برابر سیر، خواص درمانی و پیشگیری از بیماری دارد اما بوی بد آن را ندارد و طعم شیرین و بافت قابل جویدنی دارد! سیر سیاه همان سیر خام تازه است که در یک فرآیند مشخص، تخمیر شده است. بعد از تخمیر رنگ حبه های سیر، سیاه شده و بوی بد آن از بین می رود، شیرین مزه می شود و خواص درمانی آن 4 تا 5 برابر بیشتر می شود! زمان مصرف سیر سیاه دکتر بیز ناشتا می باشد

سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم ؟

بهترین سیر سیاه چه مشخصاتی دارد؟

موقع خرید سیر سیاه باید توجه کنید که چه سیر سیاهی می خرید و آیا از کیفیت مناسبی برخوردار است یا نه. سیر سیاه با کیفیت که خواص درمانی چند برابر نسبت به سیر معمولی دارد، باید چند ویژگی داشته باشد:

1- سیر سیاه باید از تخمیر سیر تازه و ارگانیک و سالم به دست آمده باشد. تخمیر سیرهای کهنه و مانده یا در حال خراب شدن برای به دست آوردن سیر سیاه کیفیت محصول را پایین می آورد.

2- فرآیند تخمیر سیر باید با روش های علمی و مطابق تحقیقات انجام شده باشد. زمان تخمیر مناسب برای سیر سیاه حداقل 40 روز است و بهترین دمای تخمیر 70 درجه سانتی گراد. در طول تخمیر رطوبت هوا باید بین 80 تا 90 درصد باشد. بالا رفتن بیش از حد دما باعث خشک شدن سیر سیاه و سخت شدن جویدن و خوردن آن و همچنین شیرین نشدن آن می شود. کم بودن روزهای تخمیر هم می تواند باعث شود خواص درمانی سیر سیاه کمتر از حالت تخمیر کامل شود. بنابراین باید سیر سیاه را از جایی تهیه کنیم که مطمین هستیم فرآیند تخمیر به درستی و طبق روش های علمی انجام شده است.

3- باید تاریخ انقضای سیر سیاه مناسب باشد. سیر سیاه در دمای اتاق 2 تا 3 ماه بعد از تولید دوام می آورد و بعد از آن فاسد می شود یا کپک می زند. اما اگر در فریزر نگهداری شود می تواند تا یک سال سالم باقی بماند. بنابراین باید سیر سیاه را از جایی بخریم که از تاریخ انقضای آن مطمین باشیم و بدانیم که سیر سیاه قبل از خرید در فریزر نگهداری میشده و فرصت کافی برای مصرف داشته باشیم. محصولات سیر سیاه که معمولا مدت زیادی در دست فروشنده های واسط در دمای اتاق نگهداری شده اند احتمالا یا سریع تر فاسد می شوند یا مواد نگهدارنده دارند که در مورد مصرف آن ها باید احتیاط کنیم.

خب حالا پک قوای جنسی دکتر بیز از کجا بخریم؟ بهتر است بگوییم سیر سیاه با کیفیت را از کجا می توان تهیه کرد و کدام فروشنده مطمین است؟ کدام سیر سیاه از سیر تازه و سالم به دست آمده و فرآیند تخمیر آن طبق روش های علمی و استاندارد انجام شده است؟ کدام فروشنده سیر سیاه را در شرایط مناسب نگهداری کرده که حفظ شود و بعد از خرید سریع فاسد نشود؟

علاوه بر کیفیت، قیمت هم مهم است. اگر سیر سیاه به روش فروش شبکه ای به دست خریدار برسد مطمینا از طریق چندین واسطه به دست خریدار رسیده که هر کدام سهم فروش خود را به قیمت نهایی اضافه می کند. بنابراین توصیه می شود که سیر سیاه را از خود تولید کننده خریداری کنید تا دلال ها و واسطه ها حذف شده و بتوانید با قیمت مناسب و ارزان خرید کنید. اما چطور می توانیم سیر سیاه را مستقیما از تولید کننده تهیه کنیم؟ امروزه با اینترنت امکان دسترسی مستقیم به تولید کننده ها فراهم شده است!

معمولا نمی توانید سیر سیاه را در فروشگاه ها و سوپرمارکت های محله پیدا کنید. اما نا امید نشوید چون ارزشش را دارد که برای یافتن این ماده فوق العاده مغذی و درمانی بیشتر جستجو کنید. بهترین روش تهیه سیر سیاه با کیفیت و ارزان، خرید مستقیم از تولید کننده مطمین است. باید تولید کننده مطمین و متخصص سیر سیاه را با جستجو در اینترنت پیدا کنید که امکان ارسال پستی محصولات را برای مشتریان فراهم کرده باشد.

بایادی یکی از تولید کنندگان سیر سیاه با کیفیت است که فروش بدون واسطه سیر سیاه را در فروشگاه اینترنتی خود انجام می دهد.

مزایای خرید سیر سیاه از فروشگاه اینترنتی بایادی

1- بایادی خود تولید کننده سیر سیاه است و با خرید از بایادی واسطه ها حذف شده و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب سیر سیاه تهیه کنید.

2- روش تخمیر سیر برای تولید سیر سیاه در بایادی طبق روش های علمی و به روز دنیاست و فرمول خاصی دارد که منجر به تولید بهترین سیر سیاه می شود. به علاوه تولید سیر سیاه در تونل های مدرن و هوشمند جهت کنترل حداکثری کیفیت انجام می شود.

3- تخمیر سیر سیاه بایادی در محیط استریلیزه و کاملا بهداشتی انجام می پذیرد. بعد از طی فرآیند تخمیر، تست کیفیت روی سیرهای سیاه تولیدی انجام می گیرد و در صورت تایید به سردخانه منتقل می شوند.

4- بایادی به تولید کنندگان مطمین سیر دسترسی دارد و برای تخمیر و تولید سیر سیاه از سیر سفید مرغوب همدان استفاده می کند. با خرید سیر سیاه زوبر 200 گرمی از فروشگاه زوبر تخفیف دریافت کنید.

سیرسیاه زوبر ، از سیر معمولی تهیه می شود که تحت شرایط منظم دما بین 140 تا 170 درجه فارنهایت به مدت سه تا چهار هفته تولید می شود. این امر به آن اجازه می دهد تا واکنش میلارد را طی کند، فرایندی شیمیایی که بین اسیدهای آمینه و کاهش قند رخ می دهد.

این واکنش نه تنها سیر را به رنگ تیره، بافت ژله ای و عطر و طعم متفاوت می بخشد بلکه ارزش غذایی این غذای فوق العاده را نیز بیشتر می کند.

طعم سیر سیاه معمولاً طعم ملایم شیرین و عطر و طعم بالزامیک توصیف می شود. در غذاهای خوش طعم و شیرین به طور یکسان عمل می کند و از گوشت گرفته تا دسر در همه چیز می توان استفاده کرد.

وقتی به تفاوت بین سیر سیاه و سیر معمولی نگاه کنیم، در واقع مقدار آلیسین در حالت دوم کاهش می یابد. به دلیل دارا بودن آلیسین، سیر تازه دارای طعمی تند تر و بوی بیشتر است.

این روند فرآوری آهسته در نهایت سیر را تیره می کند و طعم شیرینی به آنها می بخشد. همچنین باعث تغییر بافت سیر می شود و آنها را ژله ای مانند می کند.

قرن هاست که در ژاپن، کره جنوبی و تایلند سیر سیاه مصرف می شود. اخیراً به تایوان و سایر کشورها معرفی شده و سپس مورد توجه سرآشپزهای سطح بالا قرار گرفته است. امروزه سرآشپزها از آن استفاده می کنند تا طعم های بی نظیری به غذاهای ماهی، مرغ، ریچوتو و سوپ اضافه می کنند. محصولات دکتر بیز برای زگیل تناسلی ممکن است در بازارها به صورت فیک پیدا شود

خواص و فواید سیر سیاه: اثرات آنتی اکسیدانی و مزایای سلامتی

یک نوع سیر با خواص و فواید بسیار متنوع و متعدد است. این نوع سیر که از سیر سفید معمولی با یک فرآیند تخمیر و با کنترل دما و رطوبت تولید می شود، دارای اثرات آنتی اکسیدانی قوی است که به بهبود سلامتی مغز، قلب و سیستم ایمنی کمک می کند. علاوه بر این، سیر سیاه مقدار زیادی از مواد مغذی را به ارث می برد و می تواند در کاهش خطر بروز بیماری های مزمن و کاهش وزن نیز موثر باشد. به عنوان یک منبع طبیعی و قدرتمند، این نوع سیر می تواند به بهبود سلامت قلب، مغز و سیستم گوارش کمک کند و از اثرات مثبت بر روی سلول ها نیز بهره مند است.

نتیجه گیری

با توجه به اثرات آنتی اکسیدانی و مواد مغذی برتر سیر سیاه برای سلامتی، می توان نتیجه گرفت که این گیاه دارای اثرات بسیار مفید برای سلامت مغز و کاهش قند خون است. تحقیقات اخیر نشان داده است که مصرف سیر سیاه می تواند به بهبود و حفظ سلامتی مغز کمک کند و همچنین با کاهش قند خون، می تواند به کنترل بیماری های مرتبط با قند خون کمک کند. بنابراین، مصرف منظم سیر سیاه می تواند به بهبود کیفیت زندگی و سلامتی کمک کند.

با خرید سیر سیاه زوبر 200 گرمی از فروشگاه زوبر تخفیف دریافت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم ؟" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم ؟"، کلیک کنید.