سرپرست هوادار: با کادرفنی قوی نگرانی بابت تیم نداریم

سرپرست هوادار: با کادرفنی قوی نگرانی بابت تیم نداریم

سرپرست تیم هوادار گفت: با کادرفنی قوی که داریم نگرانی بابت جایگاه تیم نداریم.

علی طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری فیچینو، در خصوص آخرین وضعیت هوادار پیش از برگزاری دیدار معوقه با آلومینیوم در اراک اظهار کرد: از چهارم فروردین تمرینات را آغاز کردیم و خود را آماده دیدار حساسی که با آلومینیوم داریم و جزء دیدار های معوقه لیگ برتر است می کنیم. تمرینات خیلی خوب جلو می رود و امیدواریم امسال نتایج خیلی خوبی بگیریم. تا روز بازی با آلومینیوم هم دیدار دوستانه ای در برنامه کادرفنی نیست.  

سرپرست تیم هوادار ادامه داد: تمرینات کاملاً هدفمند جلو می رود. مصدوم و محرومی هم برای بازی با آلومینیوم نداریم و با کلیه نفرات به اراک می رویم. سرحال و آماده هستیم، حضورمان در رده سیزدهم به خاطر بازی عقب افتاده مان با آلومینیوم است. ان شاءالله نتیجه خوبی در اراک بگیریم، به رده یازدهم برمی گردیم. با حضور کادرفنی جدید، تیم یکدل تر و متحدتر شده است. کادرفنی قوی و کاربلدی داریم، نگرانی فنی از بابت تیم نداریم. 

طهماسبی خاطرنشان کرد: بعد از بازی با آلومینیوم در اراک؛ به اهواز می رویم و با فولاد خوزستان بازی خواهیم کرد. سپس سه بازی خانگی با گل گهر سیرجان، پیکان و صنعت نفت آبادان داریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرست هوادار: با کادرفنی قوی نگرانی بابت تیم نداریم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرست هوادار: با کادرفنی قوی نگرانی بابت تیم نداریم"، کلیک کنید.