بازدید بیش از 5000 دانش آموز از رویداد «کودک و شاهنامه»

بازدید بیش از ۵۰۰۰ دانش‌آموز از رویداد «کودک و شاهنامه»

فیچینو/خراسان رضوی معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بیش از 5000 دانش آموز در چهار روز از رویداد «کودک و شاهنامه» بازدید کردند.

سیدجلیل بامشکی در گفت وگو با فیچینو اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد آشنایی کودکان و نوجوانان با اسطوره ها، قهرمانان ملی و سرداران واقعی این مرز و بوم است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد برای دانش آموزان مقاطع چهارم، پنجم و ششم در حال برگزاری است، افزود: در 4 روز برگزاری رویداد «کودک و شاهنامه» بیش از 5000 دانش آموز در قالب اردو مدارس و به صورت خانوادگی در این برنامه شرکت کردند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: این رویداد برای اولین بار در مشهد برگزار می شود و امروز پنج شنبه 17 اسفندماه آخرین روز برگزاری آن است.

بامشکی در خصوص محتوای برگزاری این رویداد تصریح کرد: در این رویداد 16 غرفه شامل اوریگامی، بازی و سرگرمی، ماسک سازی، کاردستی، نقاشی و فعالیت های استیج از جمله نمایش های حماسی و دفاع مقدس، نمایشی از داستان های شاهنامه، همخوانی سرودهای ملی و مذهبی، اجرای نماهنگ و مسابقه به منظور آموزش شخصیت های اساطیری شاهنامه به کودکان راه اندازی شده است.

پایان خبر فیچینو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید بیش از 5000 دانش آموز از رویداد «کودک و شاهنامه»" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید بیش از 5000 دانش آموز از رویداد «کودک و شاهنامه»"، کلیک کنید.