یک سریال علمی ـ تخیلی برای نوروز/ روایت داستانی پس از نبرد گودزیلا و تایتان ها

یک سریال علمی ـ تخیلی برای نوروز/ روایت داستانی پس از نبرد گودزیلا و تایتان ها

سریال جدید «مونارک: میراث هیولاها» در نوروز 1403 از شبکه چهار پخش خواهد شد.

به گزارش فیچینو به نقل از معاونت سیما، سریال جدید «مونارک: میراث هیولاها»  در 10 قسمت  در گونه اکشن، ماجراجویی و علمی – تخیلی محصول 2023 کشورهای ژاپن و آمریکا به کارگردانی کرت راسل است که در نوروز 1403 از شبکه چهار پخش خواهد شد.

این سریال دارای 7 از 10 امتیاز از درگاه تخصصی IMDB است.

داستان سریال پس از نبرد بین گودزیلا و تایتان ها رخ می دهد و نشان می دهد که هیولاها واقعی هستند. سریال سفر یک خانواده را دنبال می کند تا اسرار مدفون خود را کشف کند و به میراثی برسد که آنها را به مونارک مرتبط می کند.

اولین قسمت این سریال، ساعت صفر بامداد روز سه شنبه، 29 اسفند، پخش و در 10 شب متوالی ادامه خواهد یافت و زمان پخش تکرار سریال در ساعت های 11 و 16 همان روز خواهد بود.

پایان خبر فیچینو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک سریال علمی ـ تخیلی برای نوروز/ روایت داستانی پس از نبرد گودزیلا و تایتان ها" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک سریال علمی ـ تخیلی برای نوروز/ روایت داستانی پس از نبرد گودزیلا و تایتان ها"، کلیک کنید.