کشف 147 هزار قرص غیرمجاز در نقطه صفر مرزی

کشف ۱۴۷ هزار قرص غیرمجاز در نقطه صفر مرزی

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 147 هزار قرص غیرمجاز در مرزهای سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش فیچینو، سردار احمدعلی گودرزی در این باره گفت: مرزبانان غیور فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در راستای مراقبت و کنترل مرز و برخورد قاطع با هرگونه اقدام غیرقانونی در نوار مرزی، به سرنخ هایی از فعالیت قاچاقچیان ترامادول در منطقه مرزی دست پیدا کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی و با رصد اطلاعاتی و برنامه ریزی عملیاتی توانستند محموله قرص غیر مجاز را پیش از ورود به کشور توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: مرزبانان در یک عملیات ضربتی هدفمند اطلاعاتی قاچاقچیان را شناسایی و موفق به توقیف دو دستگاه خودرو شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند، اظهارکرد: در بازرسی از بار دو دستگاه خودرو تعداد 147 هزار 800 عدد قرص غیر مجاز را کشف و ضبط کردند.

گودرزی ارزش قرص های غیرمجاز کشف شده را 25 میلیارد و 126 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: برای دو متهم پرونده ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

پایان خبر فیچینو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 147 هزار قرص غیرمجاز در نقطه صفر مرزی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 147 هزار قرص غیرمجاز در نقطه صفر مرزی"، کلیک کنید.