پیام تسلیت قلعه نویی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان

پیام تسلیت قلعه نویی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری فیچینو،امیر قلعه نویی  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون 

او خادم الرضا علیه السلام و رییس جمهور ملتی بود که صادقانه در مسیر خدمت به آن، گام برمی داشت.شهادت در شب میلاد امام ریوف در حین خدمت، پاداش الهی برای شهید سید ابراهیم رییسی بود.

مراتب تسلیت و تعزیت خود را به خاندان گرامی رییس جمهور شهید همچنین خانواده های معزز دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار معزز آذربایجان شرقی، سرهنگ شهید محسن دریانوش ، خلبان سرهنگ سیدطاهر مصطفوی ، مسیول فنی سرگرد بهروز قدیمی و دیگر همراهان اعلام می دارم و از خداوند متعال برای این شهدا، رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی طلب می کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت قلعه نویی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت قلعه نویی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان"، کلیک کنید.