نویدکیا: نکونام، تیم قابل تحسینی درست کرده است

نویدکیا: نکونام، تیم قابل تحسینی درست کرده ‌است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی فردا با استقلال گفت: شرایط این بازی برای دو تیم تاثیرگذار است زیرا ما می خواهیم شرایط خود را بهتر کنیم و استقلال می خواهد صدرنشین بماند. فکر می کنم بازی جذابی شود و هواداران از آن لذت ببرند.

به گزارش فیچینو، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار کرد: با صدرنشین لیگ که تیم با انضباط و خوبی است بازی داریم. استقلال در خانه همیشه عالی بازی کرده و همه امتیازات را به دست آورده که این کار را برای هر تیم سخت می کند.

وی ادامه داد: استقلال تیم منضبطی است که در ساختار دفاعی فوق العاده خوب هستند و در ضربات ایستگاهی قوی هستند. نکونام تیم خوب و قابل تحسینی درست کرده و بازی برای هر دو تیم مهم است. شرایط این بازی برای دو تیم تاثیرگذار است زیرا ما می خواهیم شرایط خود را بهتر کنیم و استقلال می خواهد صدرنشین بماند. فکر می کنم بازی جذابی شود و هواداران از آن لذت ببرند.

سرمربی مس رفسنجان درباره مشکلات این تیم بیان کرد: اوضاع خوبی از نظر اقتصادی نداریم اما به جمع بندی های خوبی رسیدند هرچند هنوز به صورت عملی چیزی ندیده ایم. من درک می کنم که مثل بقیه تیم ها مشکل مالی داریم اما تیم ها باید نظم مالی داشته باشند و اینکه از سال قبل به بازیکنان بدهکاریم، جالب نیست. من همیشه در همه مسایل، سمت باشگاه هستم اما در مسایل مالی سمت بازیکنان هستم و در سپاهان هم به همین شکل بودم. مدیرعامل ما تلاش خود را می کند و امیدوارم مشکلات زودتر حل شود.

نویدکیا درباره حضور منتظر محمد در بازی فردا گفت: این بازیکن را در اختیار داریم و حتی برای حضور او در تیم امید عراق، ما باید تصمیم بگیریم و می توانستیم اجازه ندهیم اما چون کاپیتان امید است و من خودم زمانی در این شرایط بودم، دوست داشتم به او انرژی دهم تا به تیم کشورش کمک کند. او در این بازی و بازی بعد حضور دارد و بعد از آن برای بازی در تیم امید عراق از جمع ما جدا می شود.

نویدکیا درباره اتفاقی بودن برد برابر استقلال در جام حذفی گفت: اتفاقات در فوتبال نقش دارند اما وقتی یک تیم همه بازی هایش را با نتایج خوب پشت سر بگذارد، اتفاقی نیست. در همان بازی هم اگر پنالتی دقایق ابتدایی به گل تبدیل می شدممکن بود ما ببازیم. فوتبال برنامه ریزی می خواهد اما در شرایط حساس اتفاقاتی می افتد که قابل پیش بینی نیست. ما در آن بازی در خانه بودیم و این بازی خارج از خانه است. باید ببینیم تیممان می تواند کیفیت خود را نشان دهد و آماده رقابت با بزرگان هستیم یا خیر.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نویدکیا: نکونام، تیم قابل تحسینی درست کرده است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نویدکیا: نکونام، تیم قابل تحسینی درست کرده است"، کلیک کنید.