محمد کریمی: کم‌دقت بودیم

محمد کریمی: کم‌دقت بودیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمد کریمی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان پس از شکست مقابل شباب الاهلی اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و یک گل زدیم، ولی متاسفانه گل مساوی را دریافت کردیم. تیم مقابل با تجربه عمل کرد و در دقایق پایانی بی تجربگی کردیم و باختیم. از هواداران تشکر می‌کنم. شرمنده آن‌ها شدیم و امیدوارم در لیگ و جام حذفی و آسیا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. 

وی در مورد عدم یارگیری تیم سپاهان و مشکلات فنی گفت: یارگیری بد، نظر شخصی شماست. زمین بد بود و در ۹۰ دقیقه در شش قدم گل نزدیم که ربطی به یارگیری نداشت و با کم دقتی بود که آن موقعیت را از دست دادیم. 

کریمی در خصوص صحبت‌های مهدی آذربایجانی در مورد ادامه نقل و انتقالات و در پاسخ به این سوال که در چه پست نیاز به بازیکن دارند؟ گفت: این موضوع در حوزه کاری من نیست، ولی اگر از من نظر بخواهند حتما اعلام می‌کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمد کریمی: کم‌دقت بودیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمد کریمی: کم‌دقت بودیم"، کلیک کنید.