عاملان تیراندازی به خودروهای عبوری در شهرضا دستگیر شد – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

عاملان تیراندازی به خودروهای عبوری در شهرضا دستگیر شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت وگو با خبرنگار فیچینو اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره تیراندازی به سمت خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرمانده انتظامی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود هویت 4 عامل تیراندازی به سمت خودروهای عبوری را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: در همین ارتباط یک قبضه کلت کمری با یک تیغه خشاب ویک عدد فشنگ مربوطه کشف و متهمان در تحقیقات پلیس هدف از این کار خود را ایجاد رعب و وحشت در بین رانندگان و انجام سرقت از آنان عنوان کردند.

سرهنگ پورخاقان در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی گفت: امنیت و سلامت و جلب رضایتمندی شهروندان اولویت پلیس است و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عاملان تیراندازی به خودروهای عبوری در شهرضا دستگیر شد – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عاملان تیراندازی به خودروهای عبوری در شهرضا دستگیر شد – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.