رفیعی: دربی به من نچسبید/ برنامه پرسپولیس برد استقلال بود+فیلم

رفیعی: دربی به من نچسبید برنامه پرسپولیس برد استقلال بود+فیلم

هافبک تیم پرسپولیس گفت: بیشتر از استقلال موقعیت داشتیم ولی نتیجه بیشتر دلخواه این تیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری فیچینو، سروش رفیعی پس از دربی 103 تیم های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: بازی به من نچسبید. علی رغم اینکه بیشتر از استقلال موقعیت داشتیم ولی نتیجه بیشتر دلخواه تیم استقلال بود و به آنها خدا قوت می گویم. به بازیکنان خوب این تیم و جواد نکونام خدا قوت گفته و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم فاصله را جبران کنیم و به صدر جدول برویم.

وی در مورد اینکه دربی آرامی بود، گفت: فکر می کنم شکلی که آقای نکونام برای بازی انتخاب کرده بودند و فشردگی که در رمین خود در خط دفاع داشتند و خیلی هم خوب این کار را انجام دادند. ما هم سعی کردیم با توجه به داشتن بازیکنان خلاق موقعیت ایجاد کنیم و چند تا موقعیت خوب داشتیم، ولی در نهایت بازی تساوی شد و ممنونم از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند. بازی را با تشویق خود گرم کردند، ای کاش بازی گل داشت تا جذاب تر می شد.

فیلم کامل صحبت ها رفیعی را در ادامه ببینید: 

 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفیعی: دربی به من نچسبید/ برنامه پرسپولیس برد استقلال بود+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفیعی: دربی به من نچسبید/ برنامه پرسپولیس برد استقلال بود+فیلم"، کلیک کنید.