دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری فیچینو، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارایه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.