جلوه قدرت مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه عیان است

جلوه قدرت مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه عیان است

جلوه قدرت مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه عیان است

به گزارش خبرنگار فیچینو کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز شنبه (21 بهمن ماه) در حاشیه سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کرمانشاه در بازدید از برخی پروژه های صنعتی شهرستان سنقر و کلیایی، اظهار کرد: همکاری مردم آورنده یک استان خوب، آباد و همراه با اشتغال بهتر است.

وی افزود: در آستانه عید مبارک انقلاب اسلامی ایران هستیم و به همین سبب آن را به شما تبریک می گویم، ثمره مجاهدت مردم این روزها به ثمر می نشیند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از بهترین جلوه ها قدرت نمایی مردم است که ما فردا شاهد یک نمونه از آن در تجمع بیست و دوم بهمن ماه خواهیم بود.

وی بیان کرد: تمامی تلاش ها در حوزه تولید و صنعت نیاز به آبروی بین المللی دارد، گام نخست آن تجمع فردا و گام دوم شرکت در انتخابات یازدهم اسفندماه است، اگر در وضع ما نقصی وجود دارد با انتخاب بهتر وضعیت را حل خواهیم کرد.

صحرایی خاطرنشان کرد: هر کس که قدرت ایران را می خواهد در قدرت نمایی این روزها سهم خوبی را ایفا خواهد کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جلوه قدرت مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه عیان است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جلوه قدرت مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه عیان است"، کلیک کنید.