جریمه احتمالی مدافع سپاهان از سوی AFC – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

جریمه احتمالی مدافع سپاهان از سوی AFC - خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

جریمه احتمالی مدافع سپاهان از سوی AFC - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیچینو، تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2023 شامگاه پنج شنبه 26 بهمن در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از تیم الهلال میزبانی کرد که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود الهلال به پایان رسید تا نماینده عربستان سعودی گام بلندی را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی برداشته باشد.

در دقیقه 76 این بازی، محمد دانشگر مدافع سپاهان به دلیل خطای خشن روی عبدالله الحمدان از زمین بازی اخراج شد تا سپاهان با احتساب وقت های اضافه نیمه دوم بیش از 20 دقیقه 10 نفره به کار ادامه دهد.

با توجه به قوانین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان اخراجی در هر بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC با محرومیت مالی و جریمه نقدی مواجه خواهند شد و به این ترتیب دانشگر علاوه بر پرداخت مبلغی به AFC به احتمال زیاد 3 بازی آسیایی محروم خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جریمه احتمالی مدافع سپاهان از سوی AFC – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جریمه احتمالی مدافع سپاهان از سوی AFC – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.