تلاش برای کمک به نیازمندان عبادتی ارزشمند است – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

تلاش برای کمک به نیازمندان عبادتی ارزشمند است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیچینو، حجت الاسلام محمود اسدی صبح دوشنبه در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیلم به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری، ضمن تبریک سالروز این نهاد در 14 اسفندماه 1357 اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) یک ویژگی خاصی دارد که مستقیم با نام امام راحل همراه است و این باید افتخاری برای این نهاد باشد.

امام جمعه دیلم در این دیدار بر تعاملات بین کمیته امداد و دفتر امام جمعه تاکید کرد و افزود: تعاملات بین دستگاه ها موجب رفع مشکلات و ارایه خدمات بهتر به مردم می شود.

وی بیان داشت: مسیله اشتغال یکی از مسایل مهم در هر شهرستان است که حقیقتاً کمیته امداد حضرت امام (ره) در همه جا چنین حرکتی را انجام می دهد و در شهرستان دیلم نیز این بستر آماده است و کمیته امداد اقدامات شایانی انجام داده است.

امام جمعه دیلم با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تلاش های کمیته امداد در کمک به نیازمندان عبادتی ارزشمند است چرا که کمک به ضعفا و سایلین عبادت است و این نهاد توانسته است تا حدود زیادی رضایتمند عمل کند.

وی افزود: کمیته امداد نهادی است که سعی می کند جوشش انفاق را در جامعه ایجاد کند و این مطلب بسیار مهم است، البته توجهات دولتی نیاز است و باید باشد لکن مردم در امور خیر باید حضور داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تلاش برای کمک به نیازمندان عبادتی ارزشمند است – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تلاش برای کمک به نیازمندان عبادتی ارزشمند است – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.