تقدیر رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میبد از مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد

تقدیر رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میبد از مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد

به گزارش فیچینو از یزد، در نشستی با حضور خانم دهقانی ریاست مرکز فنی و حرفه ای شهرستان میبد، دکتر ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد و همچنین کارشناسان مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان موضوعات مربوط به ارتباط فنی و حرفه ای با عرصه صنعت و همچنین پیشنهادات لازم جهت آموزش رشته های فنی و حرفه ای در صنایع و کارخانجات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد رضا ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد در این جلسه بر لزوم توجه و گسترش هرچه بیشتر مهارت افزایی از طریق آموزش های فنی و حرفه‌ای تأکید کرد.

 همچنین خانم طیبه دهقانی رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی حرفه‌ای میبد نیز از آمادگی این مرکز برای ارائه خدمات آموزشی و همکاری با کارخانجات تولیدی جهت صدور مجوز واحدهای آموزشی جوار کارگاه و حمایت از این نوع کارگاه‌ها خبر دادند.

در پایان نشست سرکار خانم دهقانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میبد انتخاب شهرک صنعتی جهان آباد را به عنوان شهرک صنعتی برتر ایران تبریک گفت و از آقای مهندس ماندگاری به جهت همکاری و حمایت‌های ایشان ، توسط رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیر رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میبد از مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیر رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میبد از مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد"، کلیک کنید.