تغییری در ترکیب و نتیجه انتخابات نایب رییسی مجلس ایجاد نشد

پس از بازشماری آرای نواب رییس مجلس؛

تغییری در ترکیب و نتیجه انتخابات نایب رئیسی مجلس ایجاد نشد

با اعتراض یکی از کاندیداهای نایب رییسی به نتیجه شمارش آرا، جلسه بازشماری با حضور کاندیدای معترض، نماینده مرکز حراست و نماینده اداره کل هییت رییسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری فیچینو، با عنایت به برگزاری انتخابات هییت رییسه مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه 8 خرداد 1403 و اعتراض یکی از کاندیدا های نایب رییسی، به نتیجه شمارش آراء، جلسه بازشماری با حضور کاندیدای معترض، نماینده مرکز حراست و نماینده اداره کل هییت رییسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد که نتایج جلسه بازشماری آرای نامزد های نایب رییسی برای اجلاسیه اول مجلس دوازدهم به این شرح است:

حمیدرضا حاجی بابایی

شمارش اولیه:175

بازشماری: 154

علی نیکزاد ثمرین

شمارش اولیه: 169

بازشماری: 142

عبدالرضا مصری

شمارش اولیه: 115

بازشماری: 96

حسینعلی حاجی دلیگانی

شمارش اولیه: 96

بازشماری: 90

حمید رسایی

شمارش اولیه: 35

بازشماری: 36

موسی غضنفرآبادی

شمارش اولیه: 16

بازشماری: 14

آرای باطله

شمارش اولیه: 2

بازشماری: 2

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییری در ترکیب و نتیجه انتخابات نایب رییسی مجلس ایجاد نشد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییری در ترکیب و نتیجه انتخابات نایب رییسی مجلس ایجاد نشد"، کلیک کنید.