تصمیم گیری در فعالیت ها با محوریت برنامه های فرهنگی انجام شود – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

تصمیم‌گیری در فعالیت ها با محوریت برنامه‌های فرهنگی انجام شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری فیچینو، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: فرهنگ بر محیط و فکر افراد جامعه احاطه دارد و دامنه آن وسیع است بنابراین سلیقه شخصی و اقدام انفرادی نمی تواند فرهنگ عمومی را اصلاح کند.

وی تاکید کرد: هر اقدامی که انجام می شود باید بررسی کند که چه تاثیر فرهنگی در جامعه دارد تصمیم های فرهنگی باید با نقشه فرهنگی انجام شود و نقش مردم و نهادهای مردم نهاد را نباید از نظر دور داشت چرا که آنها در این مقوله سهیم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با انتقاد از آلودگی بصری ایجاد شده توسط تابلوهای تبلیغاتی در استان گفت: در برخی نقاط تعداد تابلوها به قدری زیاد است که احساس بد و ناامنی را به شهروندان منتقل می کند و از آنها سلب آرامش می کند.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: دستگاه های متولی باید برنامه ریزی کنند تا با ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی اجازه دهند شهر نفس راحتی بکشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصمیم گیری در فعالیت ها با محوریت برنامه های فرهنگی انجام شود – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصمیم گیری در فعالیت ها با محوریت برنامه های فرهنگی انجام شود – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.