برسی گیمبال DJI مدل RS 4 کومبو

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی گیمبال DJI مدل RS 4 کومبو

گیمبال DJI مدل RS 4 کومبو

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

گیمبال DJI مدل RS 4 کومبو

مشاهده و خرید گیمبال DJI مدل RS 4

گیمبال RS 4 DJI دارای ویژگی هایی مانند رابط کاربری ساده، قابلیت عکاسی عمودی و افزایش لوازم جانبی سازگار است که باعث شده کاربران دوربین های بدون آینه بیشتر از نسخه های قبلی به آن اعتماد کنند. این گیمبال تنها 1100 گرم وزن دارد و می تواند تا 3 کیلوگرم وزن را تحمل کند. استفاده از پوشش تفلون در محورهای این گیمبال باعث کاهش اصطکاک آنها شده و عملکرد گیمبال را در کل متعادل تر کرده است. از دیگر ویژگی های بصری این گیمبال می توان به پیچ های تنظیم ظریف، نمایشگر OLED با قابلیت قفل خودکار و پورت RSA برای اتصال لوازم جانبی اشاره کرد.

پک کمبو گیمبال RS 4 شامل موتور فوکوس DJI، دسته، کیف حمل و لوازم جانبی نصب موتور فوکوس می باشد.

صفحه آزاد کننده سریع نسل دوم

صفحه دولایه سریع آزادسازی این گیمبال با طراحی آشنا، اتصال سریع و تعادل کامل گیمبال RS 4 را تضمین می کند. یک صفحه افقی جدید با این گیمبال برای تغییر سریعتر به حالت عکسبرداری عمودی طراحی و عرضه شده است. با پیچ تنظیم ظریف، می توانید محور شیب را تنظیم کنید و دوربین را به جلو و عقب ببرید.

قفل اتوماتیک محور نسل دوم

با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور، محورهای گیمبال به صورت خودکار باز می شوند، بنابراین تنها 2 ثانیه زمان می برد تا برای استفاده آماده شود. با یک بار فشار دادن دکمه پاور، محورها به طور خودکار قفل می شوند، این ویژگی نگهداری و حمل گیمبال را آسان می کند.

پورت RSA

پورت RSA امکان اتصال لوازم جانبی سری Ronin را به گیمبال فراهم می کند. علاوه بر این، پروتکل DJI RS SDK به شرکت ها و توسعه دهندگان این امکان را داد تا قابلیت های جدیدی ایجاد کنند.

کنترل بی سیم شاتر

با وجود قابلیت بلوتوث Dual-Mode، گیمبال RS 4 می تواند شاتر را به صورت بی سیم کنترل کند که باعث افزایش سرعت گردش کار و ساده سازی رابط کاربری این محصول می شود. پس از اتصال گیمبال به بلوتوث، می توانید با فشار دادن دکمه شاتر روی گیمبال عکس و فیلم بگیرید. همچنین امکان اتصال مجدد گیمبال به دوربین هایی که از قبل با گیمبال همگام شده اند وجود دارد و نیازی به کابل نیست.

موتور فوکوس جدید DJI

موتور فوکوس جدید DJI از طریق درگاه USB-C به گیمبال متصل می شود. این موتور 30 ​​درصد سریعتر از مدل قبلی است و قابلیت تغییر فوکوس و زوم لنز دوربین را از گیمبال دارد.

کنترل یکپارچه

با تکان دادن کلید انتخاب حالت جدید در این گیمبال، می توانید حالت کار گیمبال را به حالت های Pan follow، Pan and Tilt follow و FPV تغییر دهید. همچنین امکان سفارشی سازی حالت FPV در قالب چرخش 3 بعدی 360 درجه، عمودی یا حالت کاملا سفارشی وجود دارد. این عملکرد به شما این امکان را می دهد که گیمبال را روی حالت دلخواه تنظیم کرده و با سرعت بالا به طور کامل از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های هوشمند این گیمبال می توان به motion-lapse، ردیابی و حالت پانوراما اشاره کرد.

الگوریتم های تثبیت کننده تصویر نسل چهارم

این گیمبال مجهز به نسل جدیدی از الگوریتم های سیستم تثبیت کننده تصویر است که عملکرد بهینه تری را نسبت به گیمبال های نسل قبلی سری RS ارائه می دهد. با وجود این به روز رسانی، گیمبال برای تیراندازی عمودی، حرکات سریع و عکاسی با زاویه کم عملکرد بهتری خواهد داشت.

نمایشگر OLED مجهز به قفل خودکار

گیمبال DJI مدل RS 4 مجهز به صفحه نمایش ثابت با قفل خودکار است. پس از قفل، روشنایی صفحه نمایش کاهش می یابد تا از لمس ناخواسته جلوگیری شود و باتری دستگاه ذخیره شود.

باتری بهبود یافته و شارژ سریع

دسته باتری RS 4 طراحی جدیدی دارد که ابعاد جمع و جورتری دارد و امکان تعویض سریع باتری را فراهم می کند. این دسته باتری می تواند 12 ساعت عمر باتری را به گیمبال اضافه کند. همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی PD از دیگر ویژگی های دسته باتری این گیمبال است که شارژ کامل را در 2.5 ساعت فراهم می کند. همچنین امکان استفاده و شارژ همزمان گیمبال وجود دارد. به این ترتیب گیمبال RS 4 تقریباً به طور نامحدود قابل استفاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال DJI مدل RS 4 کومبو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال DJI مدل RS 4 کومبو"، کلیک کنید.