برسی گیمبال DJI مدل RS 3 Pro

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی گیمبال DJI مدل RS 3 Pro

گیمبال DJI مدل RS 3 Pro

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

گیمبال DJI مدل RS 3 Pro

گیمبال DJI RS 3 Pro را ببینید و بخرید

گیمبال DJI RS 3 Pro نسخه بازطراحی شده سری گیمبال RS این شرکت است که موتورهای قدرتمندتری نسبت به گیمبال RS 2 دارد. همچنین به دلیل استفاده از فیبر کربن در بدنه این گیمبال، وزن آن تنها 1.5 کیلوگرم است و می تواند تا 4.5 کیلوگرم را تحمل کند. این گیمبال آنقدر قوی است که می توانید دوربین هایی مانند Sony FX6، Canon C70 را به همراه لنزهای 24-70 میلی متری وصل کنید. گیمبال RS 3 با نمایشگر رنگی بزرگتر، پیچ تنظیم بسیار دقیق و تثبیت بهتر نسبت به نسخه های قبلی می تواند ابزار مهمی برای فیلمبرداران باشد.

صفحه خاموش شدن سریع

صفحه جدید انتشار سریع همراه با این گیمبال دارای ابعاد گسترده تری است که باعث می شود دوربین پایدارتر شود و از لنز پشتیبانی در کنار آن راحت تر استفاده کنید.

قفل اکسل اتوماتیک

هنگامی که گیمبال خاموش است، می توان آن را با فشار دادن دکمه پاور بازیابی کرد. همچنین با یک بار فشار دادن دکمه پاور، محورها به صورت خودکار قفل می شوند.

کنترل بی سیم شاتر

گیمبال RS 3 Pro مجهز به فناوری بلوتوث Dual-Mode است که به شما امکان می دهد شاتر را به صورت بی سیم کنترل کنید. همچنین، دوربین‌هایی که قبلاً با گیمبال همگام‌سازی شده‌اند، به‌طور خودکار به گیمبال مرتبط می‌شوند.

قابلیت های کنترل گیمبال

  • با پیچ تنظیم جدید که بر روی محور شیب این گیمبال قرار داده شده است، می توان موقعیت دوربین را به سمت عقب یا جلو در عرض یک میلی متر تنظیم کرد. با این حال، تعادل دوربین روی گیمبال هنگام تعویض لنز آسان‌تر شده است.
  • بسیاری از قطعات استفاده شده در این گیمبال دارای روکش تفلون هستند که مقاومت اصطکاک بالایی ایجاد می کند. از دیگر مزایای پوشش تفلون بر روی این گیمبال، باید به نرم‌تر شدن عملکرد بالانس دوربین روی گیمبال، حتی در هنگام نصب دوربین‌های سنگین اشاره کرد.
  • با استفاده از دکمه حالت جدید این گیمبال، می توانید گیمبال را روی حالت های Pan follow، Pan، Tilt follow و FPV قرار دهید. همچنین امکان تغییر حالت FPV به 3D Roll 360، حالت پرتره یا شخصی وجود دارد.
  • صفحه گیمبال جلویی به کاربر امکان کنترل زوم و فوکوس را می دهد. همچنین می توان از آن برای کنترل حرکات شاتر، دیافراگم، ISO یا گیمبال استفاده کرد.

الگوریتم های تثبیت کننده تصویر RS نسل سوم

گیمبال RS 3 Pro با استفاده از نسل سوم الگوریتم های پیشرفته، 20 درصد پایداری بیشتری نسبت به گیمبال RS 2 ارائه می دهد.

حالت SuperSmooth

با فعال کردن حالت SuperSmooth، گشتاور موتورها افزایش می‌یابد و در نتیجه می‌توانید عکاسی بسیار پایدارتر و نرم‌تری را حتی در هنگام عکاسی از سوژه‌هایی که با سرعت بالا حرکت می‌کنند یا لنزهایی با فاصله کانونی حدود 100 میلی‌متر تجربه کنید.

سازگار با لیدار

برای فوکوس راحت‌تر هنگام عکاسی دستی، این گیمبال از فناوری فوکوس 4 بعدی لیدار Ronin بهره می‌برد. اگر مسافت یاب LiDAR (RS) همراه با این گیمبال ارائه شود، با اندازه گیری دقیق فاصله در فاصله 14 متری می توان 43200 نقطه را مشاهده کرد و فوکوس را با دقت کامل تنظیم کرد.

از راه دور

مانیتور کنترل از راه دور High-Bright را می توان با گیره های Ronin 4D، DJI Master Wheels یا DJI Force Pro برای کنترل گیمبال و تنظیم دقیق فوکوس استفاده کرد.

کنترل دوربین بی سیم

هنگامی که کاربران می خواهند گیمبال خود را بر روی جرثقیل، کابل (کابل کم) یا وسایل نقلیه با بادگیر نصب کنند، عملکرد Mirror Control امکان کنترل کامل بی سیم را فراهم می کند. هنگام استفاده از این حالت با دوربین های بدون آینه سونی، می توانید به منوی اصلی دوربین دسترسی داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال DJI مدل RS 3 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال DJI مدل RS 3 Pro"، کلیک کنید.