برسی گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M2 S

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M2 S

گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M2 S

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M2 S

بازرسی و خرید گیمبال کرین-M2S

گیمبال CRANE-M2 S یک گیمبال سه محوره تولید شده توسط شرکت Xiontech است که نسبت به مدل های قبلی خود قدرت بیشتری دارد و برای دوربین های کامپکت، گوشی های هوشمند و دوربین های ورزشی تا حداکثر وزن یک کیلوگرم طراحی شده است. گیمبال M2 S دارای تمامی ویژگی های گیمبال M2 و ویژگی های جدید از جمله بار بیشتر، عمر باتری بیشتر، شارژ سریع PD، دسته کوچکتر، طراحی جدید، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5، صفحه نمایش جدید آزادسازی دوربین و نور داخلی است.

گیمبال Crane-M2 S دارای قابلیت تغییر زاویه و چرخش 360 درجه در محور افق، خمیدگی 320 درجه و حرکت 320 درجه جانبی است. با هر بار شارژ کامل، تقریباً 10.5 ساعت می توان از گیمبال استفاده کرد. با اتصال دوربین به کابل، دوربین از طریق باتری گیمبال شارژ می شود و کنترل هایی مانند زوم، شاتر و شروع/پایان فیلم دوربین از گیمبال قابل دسترسی خواهند بود. همچنین می توانید حرکت گیمبال را با استفاده از اپلیکیشن ZY Play که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS توسعه یافته است، کنترل کنید. لازم به ذکر است که با استفاده از این اپلیکیشن قابلیت های جدیدی نیز به گیمبال اضافه خواهد شد.

Gimbal CRANE-M2 S دارای صفحه دوربین با باز شدن سریع است که به کاربران اجازه می دهد با فشار یک دکمه دوربین را متصل و جدا کنند. رتبه بندی قفل های حافظه امکان کالیبراسیون و ذخیره تنظیمات مربوطه را برای دستگاه های مختلف فراهم می کند. نور داخلی گیمبال دارای استاندارد CRI مثبت 90، روشنایی هزار لومن، 5 سطح روشنایی مختلف و چهار فیلتر رنگی است.

شش حالت راه اندازی مختلف

PF: در این حالت دوربین با حرکت گیمبال در امتداد محور افق حرکت می کند. این قابلیت برای ضبط ویدیوهای هایپرلپس بسیار مفید است.

F: در این حالت دوربین در جهت نگه داشتن دسته گیمبال ثابت می ماند.

L: جهت دوربین در این حالت قفل است.

POV: با استفاده از این حالت، دامنه حرکتی کامل در حالت POV به کاربر داده می شود که در آن تمام محورها می توانند در محدوده 360 درجه حرکت کنند.

Vortex: این حالت به شما امکان می دهد جلوه دوربین چرخشی واقعاً سینمایی را اضافه کنید.

Go: در این حالت حرکات سریع در امتداد محور افقی و خم شدن دوربین امکان پذیر است و می توان از این حالت در هنگام عکاسی از صحنه های اکشن و دراماتیک استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M2 S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M2 S"، کلیک کنید.