برسی گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun CRANE-M3 S – کیت کمبو

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun CRANE-M3 S - کیت کمبو

گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun CRANE-M3 S – کیت کمبو

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun CRANE-M3 S – کیت کمبو

گیمبال Gione CRANE-M3 S را مشاهده و خریداری کنید

Xion CRANE-M3 S یک گیمبال سه محوره با طراحی فشرده و مشابه نمونه های قبلی این سری است. این سری از گیمبال های CRANE طراحی بهینه ای دارد که به کاربر اجازه می دهد از گیمبال با لنزهای فول فریم و همچنین با دوربین های ورزشی و گوشی های هوشمند استفاده کند. گیمبال CRANE-M3 S دارای دامنه حرکتی 360 درجه در محور Pan، 305 درجه در محور Tilt و 314 درجه در محور چرخش است. این گیمبال دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 1.22 اینچی برای کنترل تنظیمات، دکمه های کنترلی و دکمه شاتر بلوتوث می باشد. این گیمبال دارای صفحه آزادسازی سریع دوربین بهینه شده است که امکان دسترسی به محفظه باتری را بدون نیاز به کالیبره کردن گیمبال فراهم می کند. گیمبال CRANE-M3 S دارای نور داخلی با روشنایی 1000 لوکس و قابلیت تنظیم دمای نور نیز می باشد.

ابعاد فشرده و ظرفیت بار بهبود یافته

طراحی جدید CRANE-M3 S شامل یک بازوی بهینه شده است که امکان استفاده از گیمبال را با طیف وسیع تری از لنزها فراهم می کند. همچنین امکان استفاده از گیمبال همراه با گوشی هوشمند و دوربین های ورزشی وجود دارد. البته توجه داشته باشید که پایه گوشی هوشمند دارای گیمبال است، اما برای استفاده از گیمبال با دوربین ورزشی، باید پایه دوربین ورزشی را جداگانه خریداری کنید.

وزن این گیمبال تنها 700 گرم است اما با دوربین هایی مانند Sony a7S III، Nikon Z fc، Canon EOS M50 Mark II و 2000D با لنزهای فول فریم قابل استفاده است.

برای دسترسی به لیست کامل دوربین های سازگار با گیمبال CRANE-M3 S، می توانید به وب سایت رسمی Zhiyun مراجعه کنید.

سیستم دوربین رهاسازی سریع

سیستم جدید صفحه نمایش سریع این گیمبال دو حالت تنظیم را در اختیار کاربران قرار می دهد. این صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ مشکلی موقعیت دوربین را تغییر دهید و باتری را تعویض کنید.

کنترل شاتر دوربین از طریق بلوتوث نسخه 5

با وجود اینکه در بسته بندی این محصول کابل های مختلفی برای اتصال دوربین های مختلف وجود دارد. می توانید دوربین و گیمبال را به صورت بی سیم از طریق بلوتوث وصل کنید. به این ترتیب با استفاده از صفحه نمایش لمسی و دکمه های کنترل گیمبال می توانید دوربین را به صورت بی سیم کنترل کنید.

نور 1000 لوکس

استفاده از فناوری Lumen Amplifier شرکت Xion نور بسیار قدرتمندی را در بدنه این گیمبال ایجاد کرد. این چراغ دارای روشنایی 1000 لوکس و قابلیت تنظیم دما از 2700 تا 5500 درجه کلوین می باشد.

حالت های راه اندازی خلاقانه

از طریق صفحه نمایش 1.22 اینچی این گیمبال می توانید حالت های خلاقانه مختلفی را برای ایجاد محتوای پویا انتخاب کنید. حالت های عکاسی این گیمبال شامل حالت پانوراما، تایم لپس، مونو لپس و حالت چرخش می باشد.

باتری بادوام تر

این گیمبال از یک باتری 1150 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که با هر بار شارژ کامل تا 7.5 ساعت از دستگاه استفاده می کند. پورت USB این دستگاه از شارژ سریع PD پشتیبانی می کند و باتری را می توان در عرض 2 ساعت از 0 تا 100 درصد شارژ کرد. شما همچنین می توانید از گیمبال در هنگام شارژ استفاده کنید. همراه این محصول یک کوله پشتی با پد و لوازم داخلی قرار داده شده است که استفاده و حمل گیمبال را در سفر آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun CRANE-M3 S – کیت کمبو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun CRANE-M3 S – کیت کمبو"، کلیک کنید.