برسی گیمبال سه محوره ژیون مدل Zhiyun CRANE 4 – کیت کمبو

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی گیمبال سه محوره ژیون مدل Zhiyun CRANE 4 - کیت کمبو

گیمبال سه محوره ژیون مدل Zhiyun CRANE 4 – کیت کمبو

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

گیمبال سه محوره ژیون مدل Zhiyun CRANE 4 – کیت کمبو

گیمبال Gione مدل CRANE 4 را مشاهده و خریداری کنید

گیمبال Xion CRANE 4 دارای طراحی سبک و جمع و جور مدل های قبلی است، به همراه ویژگی های قدرتمندی مانند عکاسی در حالت پرتره، قابلیت کنترل شاتر از طریق بلوتوث و دستگیره بزرگتر که امکان استفاده از گیمبال با لنزهای فول فریم را فراهم می کند. دوربین ها کیت ترکیبی این محصول مجهز به گیره و استراحت مچ اضافی است که استفاده از گیمبال را هنگام عکاسی از زاویه کم آسان می کند. دامنه حرکت 360 درجه در محور پان، 207 درجه در محور شیب و 70 درجه در محور رول از طریق دکمه‌های کنترل گیمبال در اختیار شماست. استفاده از صفحه دولایه با باز شدن سریع عکسبرداری را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی آسان می کند. وجود صفحه نمایش لمسی 1.22 اینچی، تغییر حالت ها و تنظیمات عکسبرداری را برای کاربران این گیمبال آسان می کند. از آنجایی که این دستگاه مجهز به بلوتوث است، قابلیت اتصال دوربین و گیمبال به صورت بی سیم را دارد. گیمبال کرین 4 دارای نور داخلی با حداکثر روشنایی 3200 لوکس و قابلیت تنظیم دمای نور می باشد.

طراحی فشرده و بازوی بهینه

Gimbal CRANE 4 دارای بازوی بازطراحی شده و موتورهای قدرتمندتر نسبت به مدل های قبلی است که امکان استفاده از انواع لنزها و دوربین ها از جمله دوربین های DSLR، دوربین های سینمای بدون آینه و کامپکت با لنزهای فول فریم را فراهم می کند.

این گیمبال تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد اما توانایی تحمل حداکثر وزن 6 کیلوگرم را دارد. به این ترتیب می توانید از دوربین های Canon EOS 5D Mark IV، Blackmagic Pocket Cinema 6K Pro، Nikon Z8، Panasonic LUMIX S1H و Sony a7S III به همراه لنزهای فول فریم با گیمبال CRANE 4 استفاده کنید.

برای مشاهده لیست تمامی دوربین ها و لنزهای سازگار با این گیمبال Xion می توانید به وب سایت رسمی Xion مراجعه کنید.

دسته و استراحت مچ دست

وجود شیارهای نصب 1/4 اینچی روی این گیمبال امکان اتصال دسته عرضه شده با این محصول را فراهم می کند.

بلوتوث

با وجود اینکه در بسته بندی این گیمبال چندین کابل برای اتصال به دوربین های مختلف وجود دارد، اما بلوتوث گیمبال قابلیت اتصال دوربین و گیمبال را به صورت بی سیم نیز فراهم کرده است. به این ترتیب می توانید تنظیمات و دستورات خود را به دوربین از طریق صفحه نمایش لمسی و دکمه های کنترلی روی گیمبال انجام دهید.

نور داخلی قدرتمند

  • Gimbal CRANE 4 مجهز به یک چراغ داخلی 10 واتی است که می تواند 3200 لوکس نور را ارائه دهد. یک دیفیوزر با این نور ارائه شده است که می توانید از آن برای دریافت نور ملایم تری استفاده کنید.
  • این چراغ دارای استاندارد CRI95 می باشد به عبارتی نور خروجی طبیعی و دقیقی خواهید داشت.
  • تنظیم دمای نور از 2700 تا 5500 درجه کلوین از طریق چرخ کنترل گیمبال امکان پذیر است.

صفحه نمایش رنگی و لمسی 1.22 اینچی، گزینه های کنترل

  • با استفاده از صفحه لمسی گیمبال و دکمه های کنترلی می توانید حالت های پیش فرض عکسبرداری این گیمبال را انتخاب کنید. حالت های عکاسی این گیمبال شامل حالت POV، Follow، Go، Vortex و Portrait می باشد.
  • از دیگر حالت های تصویربرداری این گیمبال باید به حالت های پانوراما، اسلوموشن و حرکت اشاره کرد.
  • امکان بررسی لحظه های وضعیت تعادل هر محور
  • کالیبراسیون خودکار پس از بالانس کردن
  • قابلیت تنظیم گشتاور، نرمی، سرعت تعقیب و تعویض دست با دستورات جوی استیک

اپلیکیشن ZY Play

با استفاده از اپلیکیشن ZY Play می توانید گیمبال را به صورت بی سیم با گوشی های هوشمند کنترل کنید. از ویژگی های این اپلیکیشن باید به جوی استیک مجازی، قابلیت مدیریت تنظیمات عکس و فیلم، عکس های تایم لپس، پانوراما و آپدیت فریمور دستگاه اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال سه محوره ژیون مدل Zhiyun CRANE 4 – کیت کمبو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال سه محوره ژیون مدل Zhiyun CRANE 4 – کیت کمبو"، کلیک کنید.