برسی کیت کومبو گیمبال لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-Q3

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت کومبو گیمبال لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-Q3

کیت کومبو گیمبال لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-Q3

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت کومبو گیمبال لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-Q3

کیت ترکیبی Xion Smooth-Q3

تثبیت کننده فشرده سه محوره Zhiyun-Tech Smooth-Q3 برای گوشی های هوشمند طراحی شده است، این محصول دارای چراغ LED داخلی با سه سطح شدت نور برای فیلم برداری است. این محصول با محورهای منعطف و چرخشی خود حرکتی نرم و تثبیت شده به شما می دهد و ویدیوهایی را که با گوشی خود ضبط می کنید حرفه ای جلوه می دهد. با تثبیت‌کننده Q3، می‌توانید با لمس یک دکمه از حالت پانوراما به حالت عمودی سوئیچ کنید و به شما این امکان را می‌دهد که یک فریم سینمایی یا فیلمبرداری برای شبکه‌های مجازی در حالی که نور LED سوژه شما را روشن می‌کند، تنظیم کنید. هولدر این محصول می تواند گوشی هایی تا عرض 8.9 سانتی متر را در خود جای دهد.

قابلیت های این گیمبال با اپلیکیشن ZY Cami برای IOS و اندروید افزایش یافته است، با این اپلیکیشن می توانید حرکات خلاقانه ای مانند Dolly Zoom را روی گیمبال اعمال کنید. این برنامه همچنین دارای ویژگی هایی مانند ردیابی هوشمند اشیا و پخش زنده است. این محصول دارای طراحی ارگونومیک و دسته ضد لغزش است و باتری این محصول به کاربر اجازه می دهد تا با هر بار شارژ کامل 3 ساعت، تا 15 ساعت از آن استفاده کند. یک سه پایه کوچک نیز همراه این محصول قرار داده شده است که علاوه بر سه پایه بودن، می توان از آن به عنوان دسته اضافی استفاده کرد که به شما امکان می دهد برای کنترل بهتر گیمبال را با دو دست نگه دارید.

این نسخه از محصول دارای بند مچی و کیف برای نگهداری و حمل گیمبال می باشد.

دارای چراغ داخلی برای فیلم برداری

گیمبال Q3 دارای یک چراغ ویدیویی داخلی است که با یک دکمه لمسی روشن می شود. این چراغ ال ای دی قابلیت چرخش 180 درجه را دارد که قابلیت نورپردازی سوژه و خود را برای vlogging فراهم می کند. همچنین این چراغ دارای سه حالت مختلف شدت نور است که به شما امکان می دهد نور مورد نظر را برای شرایط مختلف تنظیم کنید.

SmartFollow 3.0

با استفاده از اپلیکیشن ZY Cami و تنها با یک کلیک می توانید از این قابلیت برای ردیابی خودکار اجسام متحرک استفاده کنید. (این عملکرد در برخی از گوشی ها موجود نیست. لطفاً برای اطلاع از پشتیبانی گوشی های مختلف به وب سایت Zhiyun مراجعه کنید.)

کنترل ژست

این گیمبال قابلیت تنظیم تشخیص حرکت دست را دارد. برای مثال، با بالا بردن پنج انگشت شروع به تیراندازی کنید.

قابلیت زوم دالی فوری

تنها با انجام چند تنظیمات ساده در اپلیکیشن، این گیمبال می تواند افکت زوم خودکار را انجام دهد و کیفیت بالایی را به ویدیوهای شما بیافزاید.

زوم راکر

با استفاده از دکمه های کنترل زوم گیمبال به راحتی می توانید بزرگنمایی و بزرگنمایی کنید.

MagicClone در اینجا

با عملکرد Magic Clone Pano می توانید خود را در یک قاب از زوایای مختلف نشان دهید.

پانوراما

امکان استفاده از حالت پانوراما در حالت های مختلف پرسپکتیو، پرتره، دوربین جلو و عقب، 180 و 240 درجه و 3 در 3 به همراه تشخیص حرکت دستی وجود دارد.

ویرایش هوشمند

می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های مختلف برنامه مانند فریم‌ها، موسیقی پس‌زمینه، زیرنویس‌ها، استیکرها، جلوه‌های ویژه، حرکت معکوس و فیلترهای مختلف، کیفیت ویدیوهای خود را بهبود ببخشید.

زنده

با استفاده از اپلیکیشن می توانید روی پلتفرم های مختلف پخش زنده داشته باشید و همچنین می توانید از افکت های اپلیکیشن در پخش زنده خود استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت کومبو گیمبال لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-Q3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت کومبو گیمبال لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-Q3"، کلیک کنید.