برسی کیت کومبو دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت کومبو دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2

کیت کومبو دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت کومبو دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2

دوربین ورزشی DJI Pocket 2 Envelope 2

جیمبال Pocket 2 به عنوان جایگزینی برای مدل محبوب Osmo Pocket معرفی و عرضه شده است. این مدل نیز مانند نسل قبلی خود دارای ابعاد جمع و جور، وزن سبک و قابلیت های حرفه ای در عکاسی و فیلم برداری است. چنین ویژگی هایی در کنار قابلیت ضبط ویدیو با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه، Pocket 2 را به ابزاری ایده آل برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا، به ویژه تولیدکنندگان محتوای شبکه های اجتماعی تبدیل کرده است.

Pocket 2 در واقع یک دوربین ورزشی است که دارای یک گیمبال 3 محوره برای از بین بردن لرزش است. این محصول از سنسور تصویر 1.7 اینچی CMOS با وضوح 64 مگاسایت ما بهره می برد. حداکثر زوم این دوربین 8 برابر است و زاویه دید آن 93 درجه است. در بخش ضبط صدا، Pocket 2 به 4 میکروفون جهت دار مجهز شده است که به کاربر امکان ضبط صدای استریو را می دهد. همچنین می توانید از ویژگی DJI Matrix Stereo برای زوم صدا استفاده کنید. علاوه بر سخت‌افزار، این محصول در بخش نرم‌افزار نیز شاهد پیشرفت‌هایی بود که از جمله آن‌ها می‌توان به ActiveTrack 3.0، جلوه‌های Glamour داخلی، ویرایشگر هوش مصنوعی، سیستم فوکوس خودکار Hybrid AF 2.0 و ضبط ویدیوی حرکتی بدون نیاز به گوشی هوشمند اشاره کرد. ذکر شود. به طور خلاصه می توان گفت که این محصول هر آنچه را که برای فیلمبرداری فیلم های با کیفیت بالا نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

DJI Pocket 2 تنها 117 گرم وزن دارد و به راحتی می توانید آن را با یک دست حمل کنید و شروع به عکاسی و عکاسی کنید. همانطور که گفته شد بر روی این دوربین از گیمبال 3 محوره استفاده شده است که قادر است اثرات لرزش و حرکت را به خوبی خنثی کند و قابلیت عکاسی روان و روان را در اختیار شما قرار دهد. لنز استفاده شده در این دوربین دارای فاصله کانونی 20 میلی متر و گشودگی دیافراگم f/1.8 است. این لنز دارای زاویه دید 93 درجه است که برای یک دوربین ورزشی و با توجه به نوع کاربری که این محصولات ساخته شده اند، مقدار خوبی است.

حداکثر رزولوشن ضبط این دوربین 4K است که در این حالت می توانید با سرعت 60 فریم بر ثانیه و بیت ریت 100 مگابیت بر ثانیه عکاسی کنید. در حالت عکاسی، وضوح سنسور 1.7 اینچی Pocket 2 64 مگاسایت ما است. همچنین می توانید از کارت های حافظه microSD با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت در این دوربین برای ذخیره اطلاعات گرفته شده استفاده کنید.

دوربین اکشن Pocket 2 دارای 4 میکروفون ضبط صدا است که می تواند صدا را به صورت استریو و با کیفیت بسیار بالا ضبط کند. همچنین این میکروفون ها قابلیتی دارند که با نزدیک شدن به یک جسم می توانند صدای آن را با فوکوس بیشتری دریافت کنند. بزرگنمایی لنز استفاده شده در این دوربین در حالت عکاسی ثابت 8 برابر، در فیلمبرداری Full HD 4 برابر، در فیلمبرداری 2K 3 برابر و در فیلمبرداری 4K 2 برابر خواهد بود.

با استفاده از اپلیکیشن DJI Mimo که برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است، می توانید تصاویر و ویدئوهایی را که ضبط می کنید ویرایش کنید. این برنامه همچنین می تواند جلوه های پر زرق و برقی را به تصاویر شما اضافه کند و قابلیت پخش زنده را فراهم کند. برخلاف گوشی‌های هوشمند، Pocket 2 دارای ویژگی‌های هوشمندی مانند Story Mode، Active Track 3.0، Hyperlapse، Panorama و Motion Lapse است که به کاربر اجازه می‌دهد با کمی خلاقیت ویدیوهای خیره‌کننده‌ای را با استفاده از این محصول ضبط کند.

Pocket 2 دارای سیستم خنک کننده غیرفعال است که گرمای تولید شده توسط دستگاه را در سکوت کامل دفع می کند. باتری به کار رفته در این محصول دارای ظرفیت 875 میلی آمپر ساعت است که قادر است انرژی لازم را برای 140 دقیقه فیلمبرداری در اختیار دستگاه قرار دهد. در داخل جعبه این محصول کاور، دکمه جوی استیک قابل جابجایی برای کنترل بهتر گیمبال، سه پایه کوچک با پیچ اتصال 1/4 اینچی و آداپتورهای Type-C و Lightning تعبیه شده است. همچنین لوازم جانبی جذاب بسیاری نیز برای این محصول وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها تجربه کاربری بهتری داشته باشید.

ویژگی های اصلی:

دوربین گیمبال 3 محوره جیبی

سنسور 1/1.7 اینچی با وضوح عکس 64 مگاسایت مای

زاویه دید 93 درجه و فاصله کانونی معادل 20 میلی متر است

قابلیت فیلمبرداری با وضوح 4K و سرعت 60p

وزن سبک

زوم عکاسی 8 برابر، زوم ویدئویی 4 برابری 1080p و زوم ویدئویی 2 برابری 4K

پشتیبانی از کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت 356 گیگابایت

جلوه های بسیار جذاب، ویرایشگر هوش مصنوعی هوشمند و حالت داستانی

قابلیت ثبت تایم لپس، هایپرلپس، حرکت لپس

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی AF 2.0

قابلیت Active Track 3.0 با قابلیت تشخیص بزرگسالان، کودکان و حیوانات خانگی با دقت بالا

ضبط صدا با کیفیت بالا با 4 میکروفون استریو داخلی و قابلیت افزایش صدا

باتری داخلی با امکان شارژ از طریق درگاه Type-C

پشتیبانی از اپلیکیشن DJI Mimo

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت کومبو دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت کومبو دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2"، کلیک کنید.