برسی کیت کمبو گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M3 Combo Kit

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت کمبو گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M3 Combo Kit

کیت کمبو گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M3 Combo Kit

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت کمبو گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M3 Combo Kit

بررسی تخصصی گیمبال Xion Crane M3

گیمبال 3 محوره CRANE-M3 ابزاری کوچک و سبک است که برای دوربین های کامپکت، گوشی های هوشمند و دوربین های اکشن طراحی شده است. طراحی جمع و جور این گیمبال امکان استفاده بدون خستگی و مانور آسان دوربین را فراهم می کند و همچنین به این معنی است که می توانید به راحتی این گیمبال را در سفرهای خود با خود ببرید. از ویژگی های جدید این گیمبال می توان به نور با فیلترهای رنگی و قابلیت تنظیم دمای نور، طراحی سفید، صفحه نمایش 1.22 اینچی OLED تمام رنگی، شارژ سریع با فناوری شارژ سریع PD، عمر باتری 8 ساعته و رها کردن صفحه دوربین که به سرعت چرخید.

Gimbal CRANE-M3 دامنه حرکتی وسیعی دارد که در محور پان 360 درجه، در محور شیب 309 درجه و در محور چرخش 333 درجه است. همچنین این گیمبال علاوه بر کنترل دستی، 6 حالت مختلف را در راه اندازی در اختیار کاربران قرار می دهد که شامل حالت های زیر می شود:

حالت Pan Follow: حرکات شما را در امتداد محور افقی دنبال می کند.

حالت Fallow: حرکات شما را در محور افقی دنبال می کند و همچنین گیمبال را در محور زمین کنترل می کند.

حالت قفل: در این حالت زمانی که گیمبال حرکت می کند، دوربین در جهت خاصی باقی می ماند.

حالت POV: در این حالت، حرکت در امتداد تمام محورهای پان، شیب و رول ردیابی می شود.

حالت گرداب: در این حالت گیمبال دوربین یا گوشی متصل به آن را به صورت چرخشی حرکت می دهد.

حالت سلفی: با سه بار فشار دادن دکمه ماشه، گیمبال دوربین یا گوشی متصل به کاربر برمی گردد، همچنین با دو بار فشار دادن همان دکمه، گیمبال به حالت قبل باز می گردد.

باتری 1150 میلی آمپر ساعتی کرین 3 گیمبال 8 ساعت عمر را در اختیار کاربران قرار می دهد که از طریق کابل USB Type-C همراه محصول قابل شارژ است و در این گیمبال نیز امکان استفاده از آن در حالی که گیمبال روی یک دستگاه کار می کند نیز وجود دارد. شارژ صفحه نمایش OLED رنگی در این گیمبال حالت انتخابی، وضعیت باتری، بلوتوث، وای فای و سایر اطلاعات مفید را نشان می دهد. وجود نشانگرها و قفل محور به کاربر امکان می دهد موقعیت ایده آلی را که برای دوربین خاص کالیبره کرده اید حفظ کند.

با وای فای داخلی، این گیمبال می تواند با دوربین های دارای این عملکرد همگام شود و عملکردهای بی سیم مانند: زوم، شاتر، شروع و توقف تصویربرداری از گیمبال را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین می توانید دوربین خود را از طریق کابل USB Type-C به گیمبال متصل کنید و دکمه شاتر را از طریق گیمبال کنترل کرده و دوربین خود را شارژ کنید. همانطور که در بالا گفتیم، این گیمبال بلوتوث داخلی نیز دارد، اما می‌توانید دوربین و گیمبال را همگام‌سازی کنید و از طریق برنامه رایگان ZY Play که برای دستگاه‌های اندروید و iOS توسعه یافته است، به ویژگی‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید. این برنامه امکانات زیادی را در گیمبال از راه دور در اختیار شما قرار می دهد، همچنین قابلیت تایم لپس، پانوراما و تصاویر اسلوموشن نیز در این برنامه گنجانده شده است. همچنین بر روی این گیمبال یک چراغ LED تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان سوژه را در نور مطلوبی روشن کرد.

ویژگی های اصلی

اندازه جمع و جور، عملکرد بی نظیر

گیمبال Gionetek Crane M-3 طراحی بسیار فشرده ای دارد و موتورهای به کار رفته در آن نیز دارای گشتاور بالایی هستند. این گیمبال علیرغم اندازه کوچکش می تواند دوربین های مختلفی در اندازه ها و شکل های مختلف را اداره کند.

سازگاری

Gimbal Crane M-3 با گوشی های هوشمند، دوربین های ورزشی، دوربین های کامپکت و حتی دوربین های بدون آینه فول فریم سازگار است. البته لازم به ذکر است که هنگام استفاده از این گیمبال با دوربین های بدون آینه فول فریم، در انتخاب لنز خود محدود خواهید بود. در صورت نیاز و با تهیه براکت یا پایه مناسب می توان از این گیمبال با گوشی های هوشمند و دوربین های ورزشی استفاده کرد.

فیلترهای نور LED موجود است

در بسته بندی فیلترهای قرمز، زرد، آبی و نارنجی برای تغییر رنگ چراغ LED روی این گیمبال موجود است.

عملکرد در شرایط نور کم

وجود LED استاندارد CRI 90+ بر روی این گیمبال امکان استفاده از نور را در شرایط نوری نامناسب فراهم می کند. شدت این نور و همچنین دمای رنگ آن از 2600 تا 5400 درجه کلوین قابل تنظیم است.

صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش لمسی 1.22 اینچی OLED این گیمبال با وجود رابط کاربری پیشرفته به کار رفته در آن تنظیمات آسان و بصری را برای کاربران فراهم می کند.

صفحه خاموش شدن سریع

صفحه آزادسازی سریع به روز شده همراه با این گیمبال گنجانده شده است که سرعت آزادسازی و نصب سریعتر را در اختیار کاربران قرار می دهد و به تعادل دوربین کمک می کند.

قابلیت شارژ سریع

با وجود استفاده از فناوری PD Fast Charge در این گیمبال، باتری 1150 میلی آمپری آن در مدت 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود و می توانید تا 8 ساعت از گیمبال استفاده کنید. همچنین می توانید از گیمبال در هنگام شارژ شدن از پاور بانک استفاده کنید.

طراحی جدید

گیمبال CRANE-M3 با رنگ سفید خود جلوه ای جذاب دارد و دسته ارگونومیک آن نیز از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است که باعث ایجاد حس خوب در دست و جلوگیری از خستگی می شود.

امکان گسترش قابلیت ها

می توانید در قسمت پایین این گیمبال یک میله اکستنشن مخصوص تهیه و نصب کنید که با نصب آن بر روی گیمبال یک پورت میکروفون ¼ اینچی اضافه می کند و عملکردهای زیادی برای vlog، مصاحبه و ضبط ویدیو و صدا با کیفیت بهتر در اختیار شما قرار می دهد. در طول سفرهای شما شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت کمبو گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M3 Combo Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت کمبو گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M3 Combo Kit"، کلیک کنید.