برسی کیت پرو گیمبال ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-2

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت پرو گیمبال ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-2

کیت پرو گیمبال ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-2

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت پرو گیمبال ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-2

کیت جیمبال پرو Zhiyun-Tech WEEBILL-2 شامل فرستنده تصویر بی سیم و موتور زوم و فوکوس می باشد که در عکاسی حرفه ای بسیار موثر است. همچنین همراه این کیت یک دستگیره مخصوص برای عکاسی در حالت Underslung و یک قاب برزنتی متفاوت از نسخه استاندارد ارائه شده است. از این دستگیره برای عکاسی از زوایای پایین یا روش های مختلف نگه داشتن گیمبال استفاده کنید.

گیمبال Zhiyun-Tech WEEBILL-2 یک گیمبال دستی 3 محوره است که کمی بزرگتر از نسل قبلی خود است و اکنون تا 3.3 کیلوگرم وزن را پشتیبانی می کند و به لطف استفاده از سنسور Infineon از پایداری و پاسخگویی بهتری برخوردار است. این گیمبال مجهز به صفحه نمایش لمسی تاشو 2.9 اینچی است. با استفاده از این نمایشگر می توانید به تنظیمات گیمبال دسترسی داشته باشید، تصویر دوربین را مستقیماً مشاهده کنید و عملکردهایی مانند پاننگ یا حرکت آهسته را فعال کنید، بنابراین دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار موبایل ندارید. چرخ فوکوس به صورت الکترونیکی فوکوس، دیافراگم و حساسیت ISO دوربین را تنظیم می کند. البته برای این کار ابتدا باید از سازگاری کامل آن با دوربین و لنز استفاده شده اطمینان حاصل کنید. امکان رانندگی موتور لنز Xion این شرکت نیز با این گیمبال وجود دارد.

سه پایه کوچک همراه این محصول را می توان به عنوان گیره دستی یا جدا کرد. کیت گیمبال حرفه ای Zhiyun-Tech WEEBILL-2 می تواند به طور مداوم تا 9 ساعت با شارژ کامل ثابت شود. شارژ کامل باتری این محصول با استفاده از شارژر سریع 15 ولتی تنها 1.5 ساعت طول می کشد. البته این شارژر را باید جداگانه خریداری کرد.

نرم افزار موبایل این تثبیت کننده عملکردهایی مانند بررسی سطح تصویر، تغییر حالت دستگاه و فعال کردن دوربین برای عکاسی و فیلم برداری را امکان پذیر می کند. برای استفاده از فاصله می توانید گیمبال را روی سه پایه کوچک قرار دهید و با استفاده از موبایل یا تبلت اندروید یا iOS خود دوربین و گیمبال را کنترل کنید.

توابع دیگر

قابلیت چرخش 360 درجه

قابلیت چرخش و چرخش 340 درجه

حالت عمودی و افقی

پایه رزت با سوراخ 20-¼ اینچی در سمت گیمبال

فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز

بلوتوث نسخه 5

کابل های کنترل دوربین برای استفاده با دوربین های منتخب کانن، پاناسونیک و سونی

قابلیت تاشو برای نگهداری و حمل و نقل راحت تر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت پرو گیمبال ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت پرو گیمبال ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-2"، کلیک کنید.