برسی کیت لوازم جانبی DJI Osmo Pocket مدل Expansion Kit

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت لوازم جانبی DJI Osmo Pocket مدل Expansion Kit

کیت لوازم جانبی DJI Osmo Pocket مدل Expansion Kit

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت لوازم جانبی DJI Osmo Pocket مدل Expansion Kit

کیت الحاقی جیبی و جیبی 2 DJI Osmo ویژگی های متعددی را به گیمبال اضافه کرده و قابلیت های زیادی را به این محصول اضافه می کند.

چرخ کنترل درست زیر صفحه نمایش ال سی دی گیمبال متصل است و دارای دکمه هایی برای کنترل دقیق حرکات گیمبال است. این دکمه ها به راحتی با انگشت شست فشار داده می شوند. یک سوئیچ نیز در کنار این دکمه ها قرار می گیرد تا وضعیت فرمان دکمه های کنترل پان یا شیب را مشخص کند. دکمه دیگری نیز برای تعیین وضعیت تصویر نصب شده است. یک دکمه تنظیم مجدد نیز وجود دارد.

ماژول بی سیم این کیت لوازم جانبی کنترل از راه دور گیمبال را از طریق تلفن همراه امکان پذیر می کند. برای این منظور ارتباط بی سیم بین ماژول و تلفن همراه از طریق وای فای و بلوتوث برقرار می شود. البته از آنجایی که این ماژول به صورت پایه طراحی شده است می توانید با اتصال گیمبال به آن گیمبال را روی پایه قرار دهید.

پایه اضافی نیز دارای 2 پایه برای اتصال 3 لوازم جانبی به جلوی گیمبال است. این پایه در اطراف وسط گیمبال متصل شده است.

کارت حافظه microSD سامسونگ با ظرفیت 32 گیگابایت نیز همراه این مجموعه ارائه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت لوازم جانبی DJI Osmo Pocket مدل Expansion Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت لوازم جانبی DJI Osmo Pocket مدل Expansion Kit"، کلیک کنید.