برسی کیت فیلتر Nisi برای Mavic Air

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت فیلتر Nisi برای Mavic Air

کیت فیلتر Nisi برای Mavic Air

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت فیلتر Nisi برای Mavic Air

پهپادهای DJI از جمله Mavic Air قادر به ثبت تصاویر باورنکردنی از ارتفاعات هستند. اما این پرندگان معمولاً در طول روز و در نور شدید پرواز می کنند. بنابراین به دلیل روشنایی بالا ممکن است برخی از جزئیات تصویر توسط دوربین این پرندگان ثبت نشود. NiSi برای رفع این مشکل و همچنین افزایش امکانات و خلاقیت هنگام عکاسی با این پرنده ۶ فیلتر مخصوص را در قالب کیت مناسب دوربین DJI Mavic Air طراحی و منتشر کرد. در این کیت چهار فیلتر ND4/ND8/ND16/ND32 یک فیلتر پلاریزه و یک فیلتر عکاسی در شب وجود دارد. فیلترهای ND بالایی نوردهی را به ترتیب 2 3 4 و 5 توقف کاهش می دهند. به لطف این فیلترها می توانید با سرعت شاتر کمتری عکس بگیرید و تصاویر طبیعی تری بگیرید. علاوه بر 4 فیلتر ND یک فیلتر پلاریزه نیز وجود دارد. فیلتر پلاریزه انعکاس تصاویر گرفته شده از سطوح غیر فلزی براق مانند آب و شیشه را کاهش می دهد و همچنین کنتراست تصاویر گرفته شده به ویژه تصاویر گرفته شده از آسمان را افزایش می دهد. این فیلتر نور را تا 1.5 توقف کاهش می دهد و تصاویر گرفته شده با این نوع فیلتر شفاف تر و غلظت رنگ بیشتری دارند. فیلتر شب طبیعی موجود در این کیت نیز نورهایی که باعث آلودگی نوری در تصویر در شب می شوند را حذف می کند. این فیلتر برای عکاسی در شب و آسمان بسیار مفید است و کمک می کند تا تصاویر نهایی طبیعی تر و واقعی تر به نظر برسند.

هر یک از فیلترهای موجود در این کیت بسیار سبک و در حدود 1.5 گرم است بنابراین بر قدرت باتری پرنده تأثیر نمی گذارد. فیلترها از شیشه نوری در دقیق ترین شرایط ساخته شده و مجهز به پوشش چند لایه نانو و ضد آب هستند تا انتقال نور مرئی را به حداکثر و بازتاب نور را به حداقل برسانند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت فیلتر Nisi برای Mavic Air" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت فیلتر Nisi برای Mavic Air"، کلیک کنید.