برسی کیت فریم دوربین DJI Osmo Action

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت فریم دوربین DJI Osmo Action

کیت فریم دوربین DJI Osmo Action

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت فریم دوربین DJI Osmo Action

کیت قاب دوربین اکشن DJI Osmo به گونه ای طراحی شده است که دوربین اکشن Osmo به خوبی در داخل قرار گرفته است تا از دوربین در برابر هرگونه آسیب محافظت کند. کیت شامل قاب دوربین پایه آزادسازی سریع و پیچ قفل است.

قاب موجود در این کیت دوربین را محکم می پوشاند و از آسیب محافظت می کند. البته دسترسی به دکمه های دوربین و نشانگرهای LED محدودیتی نخواهد داشت. از آنجایی که دوربین اکشن DJI Osma تا عمق سه متری ضد آب است روی این قاب سوراخ هایی برای تخلیه آب تعبیه شده است. اتصال جهانی در پایین نیز امکان نصب بر روی سطوح صاف را فراهم می کند. همچنین می توان آن را بر روی هر پایه استاندارد سازگار دیگری به لطف پایه آزاد کردن سریع و پیچ قفل نصب کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت فریم دوربین DJI Osmo Action" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت فریم دوربین DJI Osmo Action"، کلیک کنید.