برسی کیت سه پایه و هد ویدئویی Manfrotto مدل MVK502AM-1

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت سه پایه و هد ویدئویی Manfrotto مدل MVK502AM-1

کیت سه پایه و هد ویدئویی Manfrotto مدل MVK502AM-1

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت سه پایه و هد ویدئویی Manfrotto مدل MVK502AM-1

MVK502AM-1 یک سه پایه حرفه ای بادوام با سر ویدئویی MVH502A از Manfrotto است که برای فیلمبرداری حرفه ای طراحی شده است. این سه پایه با دسته قلم و سر که در دو جهت بسیار نرم می چرخد ​​و اصطکاک آن قابل تنظیم است برای عکاسی حرفه ای و سینمایی مانند فیلمبرداری و فیلمبرداری بسیار مناسب است. سه پایه MVK502AM-1 به لطف طراحی مستحکم خود در موقعیت های مختلف قابل استفاده است و دوربین هایی با وزن حداکثر 7 کیلوگرم مانند دوربین های ماژولار حرفه ای را می توان به سر آن متصل کرد.

زاویه قرارگیری سر این سه پایه را می توان در هر دو جهت تابه و شیب بسیار نرم تنظیم کرد و یا به طور مستقل در این جهات قفل و ثابت کرد. برای اتصال دوربین به هد مانفروتو در کنار این سه پایه صفحه QR کشویی 501PL در نظر گرفته است و دوربین به راحتی از هد وصل یا جدا می شود.

سه پایه MVK502AM-1 چرخش 360 درجه افقی (پان) و 170 درجه افقی (شیب) را برای کاربر فراهم می کند. علاوه بر این ارتفاع سه پایه از 42 57 تا 143.5 سانتی متر قابل تنظیم است. بنابراین اگر از این سه پایه استفاده کنیم آزادی زیادی در تعیین موقعیت و زاویه دوربین خواهیم داشت.

سه پایه MVK502AM-1 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و دوام بالایی دارد. همچنین برای تنظیم و تراز کردن موقعیت سه پایه با تراز روی بدنه آن طراحی شده است. برای قرار دادن سه پایه در زمین های ناهموار یا ناهموار می توان ارتفاع هر سه پایه را به صورت جداگانه در سه مرحله با گیره های ثابت تنظیم کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت سه پایه و هد ویدئویی Manfrotto مدل MVK502AM-1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت سه پایه و هد ویدئویی Manfrotto مدل MVK502AM-1"، کلیک کنید.