برسی کیت سه پایه و سرسه پایه ویدئویی Benro مدل BV4

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت سه پایه و سرسه پایه ویدئویی Benro مدل BV4

کیت سه پایه و سرسه پایه ویدئویی Benro مدل BV4

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت سه پایه و سرسه پایه ویدئویی Benro مدل BV4

محصول BV4 مجموعه ای است که شامل سه پایه و مدل BV4 بنرو می باشد. این سه پایه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که به ابزاری سبک اما قوی تبدیل شده است و توانایی تحمل وزن زیاد برای ثبت تصاویر پایدار و بدون لرزش را دارد. سر BV4 این کیت را می توان به طور جداگانه برای حرکات شیب و پان قفل کرد. قفلی که در این فصل مورد بحث قرار گرفت اتصال و جدا کردن دوربین از سه پایه را بسیار سریع و آسان کرد و با یک پیچ 3/8 اینچی به دوربین متصل می شود. این هد همچنین مجهز به صفحه ای با قابلیت باز شدن سریع است که به شما امکان می دهد به راحتی تعادل دوربین را تنظیم کنید. از دیگر ویژگی های این هد ویدیویی می توان به حرکات تابه و شیب بسیار روان و پیوسته اشاره کرد. این صفحه از صفحات Manfrotto 501/504PL پشتیبانی می کند.

برای دستیابی به آزادی عمل بیشتر در این محصول بنرو می توان هر یک از پایه ها را به صورت مستقل و در سه زاویه مختلف قفل کرد و امکان تنظیم سه پایه را در سطوح مختلف فراهم می کند. به لطف سطح حباب دو محوره موقعیت سه پایه را می توان دقیقاً تنظیم کرد. لازم به ذکر است که وزن سه پایه بالایی 5 کیلوگرم و حداکثر تحمل وزن آن 4 کیلوگرم می باشد. حداکثر طول سه پایه BV4 حدود 163 سانتی متر و طول تا شده آن 31.5 سانتی متر است.

مزیت این سه پایه تصویری حرکت روان و پیوسته در جهت تابه و شیب است. بنابراین موقعیت دوربین را می توان به راحتی از طریق حرکت پانل 360 درجه و حرکت شیب 70- تا 90 درجه تنظیم کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت سه پایه و سرسه پایه ویدئویی Benro مدل BV4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت سه پایه و سرسه پایه ویدئویی Benro مدل BV4"، کلیک کنید.