برسی نگهدارنده موبایل DJI برای گیمبال های Ronin S/SC

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی نگهدارنده موبایل DJI برای گیمبال های Ronin S/SC

نگهدارنده موبایل DJI برای گیمبال های Ronin S/SC

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

نگهدارنده موبایل DJI برای گیمبال های Ronin S/SC

پایه موبایل DJI برای گیمبال های Ronin S/SC یکی از لوازم جانبی ضروری و کاربردی گیمبال های Ronin S و Ronin SC می باشد. با نصب گوشی موبایل بر روی این هولدر می توانید به راحتی گیمبال را کار کنید. این هولدر به قسمت نصب دوربین متصل شده و توسط پیچ های مخصوصی که روی آن تعبیه شده در جای خود ثابت می شود. این محصول دارای یک مفصل چرخشی است که به شما امکان می دهد زاویه متحرک را برای دستیابی به بهترین زاویه دید تنظیم کنید.

این پایه همچنین برای استفاده با حالت های گیمبال Force Mobile و ActiveTrack 3.0 مناسب است. با استفاده از پورت نصب RSA در کنار گیمبال می توان این نگهدارنده تلفن همراه را به گیمبال نیز متصل کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نگهدارنده موبایل DJI برای گیمبال های Ronin S/SC" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نگهدارنده موبایل DJI برای گیمبال های Ronin S/SC"، کلیک کنید.