برسی مونوپاد DJI مدل Extension Rod برای دوربین گیمبال Osmo Pocket

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی مونوپاد DJI مدل Extension Rod برای دوربین گیمبال Osmo Pocket

مونوپاد DJI مدل Extension Rod برای دوربین گیمبال Osmo Pocket

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

مونوپاد DJI مدل Extension Rod برای دوربین گیمبال Osmo Pocket

DJI Extension Rod Monopod for Osmo Pocket 1 & 2 در واقع یک چوب سلفی پیشرفته با جوی استیک و دکمه های کنترل گیمبال است. یک هولدر مخصوص موبایل برای این محصول طراحی شده است تا به عنوان نمایشگر تصاویر دوربین استفاده شود. طول این مونوپاد تا 75 سانتی متر قابل افزایش است تا بتوانید از زوایای مختلف عکس بگیرید.
گیمبال Osmo Pocket یا Osmo Pocket 2 بدون نیاز به کابل و با مدارهای الکترونیکی سازگار به این مونوپاد متصل می شود و سپس می توان از جوی استیک و دکمه های نصب شده بر روی آن برای کنترل گیمبال استفاده کرد.
برای استفاده از تلفن همراه به عنوان نمایشگر یک کابل USB اضافی برای برقراری ارتباط بین گوشی هوشمند و مونوپاد لازم است. با استفاده از اپلیکیشن DJI Mimo می توانید تصویر گیمبال را مشاهده کنید. راه دیگر استفاده از ماژول بی سیم برای Osmo Pocket است. این ماژول به پایین گیمبال متصل می شود تا یک اتصال بی سیم با تلفن همراه در پلت فرم Wi-Fi برقرار کند.
DJI Monopod Extension Rod for Osmo Pocket 1 & 2 gimbal کوچک و جمع و جور است اما در دست گرفتن احساس خوبی و ایمن دارد. برق مورد نیاز این محصول توسط باتری داخلی لیتیوم پلیمری تامین می شود که با اتصال Osmo Pocket به آن به صورت خودکار شارژ می شود. یک سوراخ نصب 20-¼ اینچی نیز در پایین تعبیه شده است تا بتوان آن را روی سه پایه یا سایر تجهیزات سازگار و استاندارد نصب کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مونوپاد DJI مدل Extension Rod برای دوربین گیمبال Osmo Pocket" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مونوپاد DJI مدل Extension Rod برای دوربین گیمبال Osmo Pocket"، کلیک کنید.