برسی لنز Sony مدل FE PZ 28-105mm F4 G OSS

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لنز Sony مدل FE PZ 28-105mm F4 G OSS

لنز Sony مدل FE PZ 28-105mm F4 G OSS

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لنز Sony مدل FE PZ 28-105mm F4 G OSS

لنز FE PZ 28-135mm F/4 G OSS یکی از لنزهای زوم سری G سونی است که برای فیلمبرداری طراحی شده است. این لنز با دوربین های فول فریم E-mount (دوربین های بدون آینه سری آلفا سونی) سازگار است و به دلیل وضوح بالای آن برای عکاسی با وضوح 4K ایده آل است. این لنز یک لنز زوم با فاصله کانونی 28 تا 135 میلی متر می باشد که با سیستم های فوق پیشرفته ای که در طراحی آن در نظر گرفته شده است می تواند با وضوح و کیفیت فوق العاده فیلم برداری کند و به صورت کاملا حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.
در طراحی اپتیکال لنز سونی FE PZ 28-135mm F/4 G از 18 لنز در 12 گروه استفاده شده است که با پوشش nanoAR سونی و پنج عنصر ED نه تنها از انعکاس نور در داخل لنز جلوگیری می کند بلکه باعث کاهش پراکندگی رنگی و کاهش شدت و افزایش می شود. وضوح تصاویر همچنین عایق پیشرفته بدنه لنز استفاده از آن را در شرایط نامساعد جوی آسان می کند.
سونی در طراحی موتور فوکوس FE PZ 28-135mm F/4 G از موتور پله ای استفاده می کند که می تواند بسیار سریع و با دقت روی سوژه های مورد نظر فوکوس کند. عملکرد این موتور کاملا بی صدا و بسیار روان است و در حین فیلمبرداری قادر است با حداقل فاصله کانونی 40 سانتی متر به ثبت تصاویر منحصر به فرد کمک کند. وزن این لنز 1215 گرم طول آن 163 میلی متر و قطر آن است. 105 میلی متر. علاوه بر این قطر دیافراگم 95 میلی متری لنز FE PZ 28-135 میلی متر F/4 G به لطف سیستم فوکوس داخلی به راحتی از فیلترهای لازم استفاده می کند. لازم به توضیح است که لنز FE PZ 28-135mm F/4 G که دارای حلقه فوکوس دستی روی بدنه است می تواند در هر زمان فوکوس را از حالت خودکار به حالت دستی تغییر دهد. برای این کار کافی است حلقه فوکوس را بچرخانید و تنظیمات فوکوس را به صورت دستی اعمال کنید.
یکی دیگر از مزایای لنز حرفه ای FE PZ 28-135mm F/4 G وجود یک تثبیت کننده قدرتمند است که قادر است لرزش های ناشی از حرکت دست یا سرعت شاتر پایین را به بهترین نحو اصلاح کند.
وجود سیستم مافوق صوت در موتور محرک با دقت بسیار بالا و عملکرد بی صدا موتور فوکوس خطی با وزن بسیار کم و سرعت و دقت بی نظیر مجموعه ای را در لنز Sony FE PZ 28-135mm F/4 G OSS ایجاد کرده است که مطابق با الزامات هر سینماگر مسئولیت خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز Sony مدل FE PZ 28-105mm F4 G OSS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز Sony مدل FE PZ 28-105mm F4 G OSS"، کلیک کنید.